Реконструкція платформ має забезпечити безбар’єрний доступ до приміських та міських поїздів
Велика частка платформ Південно-Західної залізниці є аварійною. До прикладу, Київська кільцева електричка запускалася у розпал війни, і в рамках проєкту терміново відроджувалися деякі зупинки для екстреної евакуації. Наразі пасажиропотік на кільцевій електричці став системним, а отже Укрзалізниця хоче привести до ладу аварійну інфраструктуру, щоб продовжити її безпечну експлуатацію.
Як розповіли у компанії, Укрзалізниця запрошує проєктні та архітектурні організації, урбаністів до відкритої наради перед оголошенням тендеру на проєктування 60 платформ для Kyiv City Express (приміське сполучення в Києві та найбільш інтенсивні напрямки навколо столиці). Реконструкція платформ має забезпечити безбар’єрний доступ до приміських та міських поїздів.
Другий фокус проєкту – безпека, адже не секрет, що велика частка платформ Південно-Західної залізниці є аварійною. До прикладу, Київська кільцева електричка запускалася у розпал війни, і в рамках проєкту терміново відроджувалися такі зупинки, як Київська Русанівка та Київ-Дніпровський, адже першочергово важливо було забезпечити міську мобільність та резервні можливості для екстреної евакуації. Наразі пасажиропотік на кільцевій електричці став системним, а Русанівка входить до топ-3 найбільш популярних станцій столичного "кільця", а отже необхідно привести до ладу аварійну інфраструктуру, щоб продовжити її безпечну експлуатацію.
"Запрошуємо до діалогу, обговорення технічного завдання та умов тендеру насамперед проєктувальників, що готові взяти участь у торгах, а також представників громадськості та преси", - наголосили в УЗ.
Попередня акредитація обов’язкова за посиланням. Зустріч відбудеться цієї п'ятниці о 15:00 у лаунжі Центрального вокзалу.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.