Укрзалізниця планує велику перебудову платформ Київської кільцевої електрички: як доєднатися до оновлення
Реконструкція платформ має забезпечити безбар’єрний доступ до приміських та міських поїздів
Реконструкція платформ має забезпечити безбар’єрний доступ до приміських та міських поїздів
Велика частка платформ Південно-Західної залізниці є аварійною. До прикладу, Київська кільцева електричка запускалася у розпал війни, і в рамках проєкту терміново відроджувалися деякі зупинки для екстреної евакуації. Наразі пасажиропотік на кільцевій електричці став системним, а отже Укрзалізниця хоче привести до ладу аварійну інфраструктуру, щоб продовжити її безпечну експлуатацію.
Як розповіли у компанії, Укрзалізниця запрошує проєктні та архітектурні організації, урбаністів до відкритої наради перед оголошенням тендеру на проєктування 60 платформ для Kyiv City Express (приміське сполучення в Києві та найбільш інтенсивні напрямки навколо столиці). Реконструкція платформ має забезпечити безбар’єрний доступ до приміських та міських поїздів.
Другий фокус проєкту – безпека, адже не секрет, що велика частка платформ Південно-Західної залізниці є аварійною. До прикладу, Київська кільцева електричка запускалася у розпал війни, і в рамках проєкту терміново відроджувалися такі зупинки, як Київська Русанівка та Київ-Дніпровський, адже першочергово важливо було забезпечити міську мобільність та резервні можливості для екстреної евакуації. Наразі пасажиропотік на кільцевій електричці став системним, а Русанівка входить до топ-3 найбільш популярних станцій столичного "кільця", а отже необхідно привести до ладу аварійну інфраструктуру, щоб продовжити її безпечну експлуатацію.
"Запрошуємо до діалогу, обговорення технічного завдання та умов тендеру насамперед проєктувальників, що готові взяти участь у торгах, а також представників громадськості та преси", - наголосили в УЗ.
Попередня акредитація обов’язкова за посиланням. Зустріч відбудеться цієї п'ятниці о 15:00 у лаунжі Центрального вокзалу.
Поради пасажирам від машиністів кільцевої електрички:
- Непотрібно тримати автодвері ногами (нога може зіслизнути та застрягнути або поїзд не поїде);
- Не треба стояти однією ногою на платформі, а іншою – у вагоні. Це небезпечно;
- У вагонах є спеціальні місця для велосипедів, тому непотрібно їх ставити у проходах і тамбурах;
- Бажано не їздити в навушниках, аби не пропустити важливе повідомлення в електричці;
- Не забувати, що поїзд курсує у межах санітарної зони, туалети зачинені. Тамбур і перехідний майданчик – не туалет;
- Не пийте у вагонах і не куріть у тамбурах;
- Поводьтеся ввічливо зі всіма працівниками залізниці.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
- Кияни захистили Микильську Слобідку від забудовників: постанова Верховного Суду
- У Києві підскочили ціни на житло - скільки зараз коштують квартири
- ЗМІ підрахували, скільки могли розпиляти підлеглі Кличка на ремонті військового госпіталю у Києві
- Київський метрополітен витратить на ремонт освітлення на Оболоні понад 16 мільйонів гривень - подробиці