У 2024 році в столиці зросла не тільки інтенсивність транспорту, а й загальна кількість ДТП, зокрема, з постраждалими та травмованими
У Києві зростає кількість автомобілів, інтенсивність руху і, як наслідок, статистика дорожньо-транспортних пригод. Зменшилася хіба що кількість аварій, скоєних з вини водіїв автобусів. Але головну роль у збільшенні трафіку відіграють не автобуси, а легковий транспорт, якого стає все більше.
Про зростання трафіку, зафіксованого у січні 2025-го на ключових напрямках вулично-дорожньої мережі Києва, повідомив Центр організації дорожнього руху. За результатами аналізу, проведеного на основі даних детекторів транспорту, виходить, що у порівнянні з січнем 2024 року трафік збільшився майже на 11%, тобто, на 28 тисяч автівок на добу. Тож, процес наближення до критичної відмітки перевантаження столичних доріг триває.
Щодо десяти основних напрямків дорожньої мережі Києва, легше стало лише в напрямку виїзду з вул. Митрополита Шептицького на Броварський проспект - тут у порівнянні з січнем 2024 року трафік зменшився на 6,6% за добу. При цьому у зворотному напрямку, на з`їзді з Броварського проспекту на вул. Шептицького інтенсивність транспорту зросла на рекордні 20,5%. Збільшився трафік і ще на семи основних перехрестях:
І лише на проспекті Івасюка, 59 в інтенсивності руху за рік майже нічого не змінилося. Щодо загальної статистики ДТП, за даними ЦОДР, вона у 2024-му збільшилася на 12,3% у порівнянні з 2023-м. А у випадках з постраждалими та травмованими, як повідомляє спільнота “Пасажири Києва” з посиланням на Патрульну поліцію, зафіксовано 2167 випадків. І це найбільший показник з 2019 року.
Зросла і загальна кількість загиблих, і кількість травмованих дітей. З позитивного - не фіксуються ДТП з постраждалими через незадовільний стан доріг та вулиць. І зменшилась як кількість ДТП з постраждалими, що були скоєні через водіїв автобусів, так і кількість травмованих з цієї причини.
Інформатор розповідав, що аналіз дат, коли відбуваються аварії, свідчить про те, що киянам треба бути максимально обережними щонайменше двічі на тиждень. Причому для водіїв найгірший день - це п’ятниця, підтверджує статистика, адже 16,5% аварій сталися в останній день робочого тижня. Що стосується ДТП із травмованими або загиблими, найчастіше це відбувається в середу - 16% від усіх ДТП, що призвели до ушкоджень водіїв, пасажирів та пішоходів. Щодо часу, то в будь-яких випадках “винуваті” вечірні години: найбільша кількість аварій спостерігається о 17-й годині, ДТП з тілесними ушкодженнями - о 19-й.
Також ми писали, що в Києві суттєво зменшилася кількість велосипедистів. На тлі попередньої тенденції зростання користування велосипедом під час карантину та першого року повномасштабної війни велотрафік впав майже на третину. Це пов’язують з меншою кількістю населення в місті через канікули та відпустки, зміною транспортної поведінки через повітряні тривоги та ремонти інфраструктури. Впливає на цей процес і збільшення кількості киян, які пересіли на електричні самокати, і збільшення автомобільного трафіку та небезпека на дорогах, яка тільки погіршується.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.