Сервіс на ремонті: у Києві Цифровому стався збій, купити квитки на транспорт неможливо

Після авторизації замість центральної панелі з'являється повідомлення про те, що сервіси на ремонті: розробники зазначають, що ведуться роботи з усунення проблеми, та обіцяють відновити роботу додатку найближчим часом

Київ Цифровий застосунок не працює громадський транспорт
Нині після завантаження "Київ Цифровий" одразу ж повідомляє, що перебуває "на ремонті"

У понеділок, 22 липня, користувачі мобільного додатку "Київ Цифровий" зітнулися з проблемою. Після авторизації у застосунку з'являється повідомлення про технічні неполадки, через які багато функцій наразі недоступні. Зокрема, неможливо оплатити проїзд у громадському транспорті.

Про ситуацію повідомляють місцеві пабліки та користувачі. Інформатор перевірив, як працює застосунок - дійсно, проблеми в роботі є. Чи не найголовніша - в тому, що через збій у додатку оплатити проїзд у громадському транспорті неможливо.

Також не можна скористатися іншими міськими сервісами через застосунок. Після авторизації замість центральної панелі з'являється повідомлення про те, що "сервіси на ремонті".

Додамо, що ввечері 20 липня розробники застосунку попереджали про планові технічні роботи, які мали закінчитись до 12:00 21 липня. У цей час була обмежена можливість проведення оплат через "Київ Цифровий". Нині ж розробники "Києва Цифрового" зазначають, що ведуться роботи з усунення проблеми та обіцяють відновити роботу додатку найближчим часом.

Під час попереднього збою система почала "з'їдати" частину поїздок

Нагадаємо, раніше Інформатор писав про те, що у застосунку "Київ Цифровий" стався збій, через який система почала "з'їдати" частину поїздок, оплачених користувачами, а також припинила повертати поїздки, здійснені на тимчасовому підмінному транспорті, що дублює "синю" лінію метро у Голосіївському районі Києва. На проблеми почали скаржитись кияни, які користуються тимчасовими маршрутами. У Службі підтримки "Цифрового" відповідають: іноді у системі не відображаються дані про повернення поїздок - але всі вони додаються до балансу картки. А система може забрати з картки і сплату за попередні поїздки, це стається через "розсинхрон" рухомого складу з "КЦ" під час руху.

Також ми писали про те, що кияни можуть отримувати повідомлення від ДТЕК на свій телефон. Для цього потрібно додати у додатку Київ Цифровий свою адресу. Сповіщення стосуються стабілізаційних, екстрених відключень, відновлення електропостачання та зміни графіку.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube