Ремонт тунелю на Деміївці: робітники посилюватимуть стіни, набризкуючи на них бетон під тиском

Про застосування технології "торкретування" у ділянці тунелю, що залишиться на своєму місці, перед встановленням нової ділянки повідомив інфраструктурний оглядач Павло Авдокушин

На "проблемній" ділянці тунелю робітники посилюватимуть стіни, набризкуючи на них бетон
Наразі робітники "Автостради" проводять роботи вже всередині тунелю, який було розкрито більше ніж два тижні тому. Фото: Павло Авдокушин

Цього тижня на ділянці тунелю метро між ст.м. "Либідська" та "Деміївською" почнуть укріплювати стару оправу, до якої будуть приєднувати нову ділянку тунелю. Робитимуть це, застосовуючи технологію "торкретування" - тобто, під тиском наноситимуть на поверхню щільний шар бетону. Минулого ж тижня розбивали та виймали назовні "колійний бетон", на якому, власне, трималися колії метро.

Про хід робіт у ефірі телеканалу "Київ 24" повідомив незалежний інфраструктурний оглядач Павло Авдокушин. За словами фахівця, на Деміївській площі цього тижня вже почнуть укріплення тунельної оправи. І йдеться про ті ділянки "проблемного" тунелю, що залишаться на своєму місці, і до яких стикуватимуть нову ділянку (вона, нагадаємо, буде прямокутною у перерізі).

"На Деміївці цього тижня починають укріплювати оправу тунелів, тієї, що залишається обабіч тієї ділянки метро, яка буде перебетоновуватися. Я поїду знімати, як будуть робити це торкретування - це посилення за рахунок набризку бетону на стару оправу тунелю, щоб вона була рівненька та міцна, і щоб, коли до неї приєднають нову оправу, воно все нормально працювало", - зазначив Авдокушин у коментарі.

Нині роботи на об'єкті ведуться цілодобово. Робітники вже кілька тижнів тому розкрили оправу тунелю і почали виймати назовні старі тюбинги. Роботи чимало - всередині залишалося чимало бетонного "бою" з колійного бетону, який, за словами Авдокушина, також потрібно підіймати нагору, щоб почати укладання нової ділянки тунелю довжиною 27 метрів.

"Колійний бетон - це такий виріб, в якому тримаються рейки, і от його треба було розбити, щоб зробити хімзакріплення ґрунту, щоб вода не потрапляла у котлован. Це треба було бурити крізь оправу тунелю, і все розібрати, включаючи колійний бетон", - зазначив днями Авдокушин в ефірі телемарафону "Єдині новини".

Як ведуться роботи всередині та яким буде новий тунель за проєктом

Нагадаємо, нині роботи ведуться вже у розкритому тунелі. Дозвіл на проведення робіт з демонтажу дали правоохоронці, які завершили збір доказів на оправі. Метробудівці вже зняли верхню частину склепіння тунелю і спустили всередину допоміжну техніку, яка й проводить демонтажні роботи.

Також ми повідомляли подробиці проєкту нової ділянки тунелю, яку покладуть замість тієї, яку нині демонтують робітники. Конструкція буде вже монолітною, а не збірно-залізобетонною, як зараз. А переріз буде прямокутної форми (круглий важко будувати, особливо в тунелях глибокого залягання).

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube
Київ