Якщо роботи триватимуть такими ж темпами і надалі, КП Київпастранс навряд чи встигне зробити усю вулицю за півроку, втім, ймовірно, кількість робітників збільшать
У Києві триває ремонт на вулиці Глибочицькій, де вже замінили близько 500 метрів трамвайних колій. Інформатор вже розповідав про цей ремонт: він почався ще 1 лютого, і ведеться на відрізку вулиці довжиною у 1,75 км від Нижнього валу до вузла на перетині вул. Дмитрівської та Коперника. Роботи тут виконує служба колій КП "Київпастранс", а обіцяють завершити все за півроку, щоб не вийшло такої ситуації, як з вул. Кирилівською, де заміна полотна дороги й колій тривала майже 2 роки.
Про хід ремонту розповів інфраструктурний оглядач Антон Сидоренко у відеоогляді. Він нагадав, що на вул. Глибочицькій також будуть замінювати колії, дорожнє покриття та зупинкові павільйони. Ймовірно, замінять також опори освітлення - вони на цьому відтинку вулиці також старі.
"На мій погляд, темпи непогані: за місяць встигли не тільки зняти старі рейки, шпали та щебневий баласт, а й замінити все на нове. Вже навіть розпочали демонтаж старих бордюрів", - розповів оглядач.

Заміну дорожнього покриття ще не почали. Ці роботи виконуватиме КП ШЕУ Шевченківського району, але вже після того, як будуть повністю замінені зношені трамвайні колії. Схема ж буде такою самою, як на вул. Кирилівській: спочатку ремонтуватимуть одну сторону Глибочицької, а потім - іншу. Зараз ремонт почали на ділянці у напрямку вул. Дмитрівської.
"Зразу хочу уточнити: це - не капітальний ремонт, тому великих змін та покращень ми тут не побачимо. Це стосується і "віденських" зупинок трамваїв, які тут можна було б зробити, і велодоріжок, і навіть озеленення. Все це при такому виді ремонту не передбачається", - зауважив Сидоренко.

Оглядачу вдалося зафільмувати знаменитий вагон "ХДМ-1", або "хопер дозатор моторний". Це спецтехніка, основною задачею якої є перевезення й укладання щебню між трамвайними рейками та по боках. Вагону вже понад 50 років, проте він активно працює - зокрема, саме він виконував роботи на вул. Кирилівській, каже Сидоренко.
Працівників служби колій "Київпастрансу", що вели активну роботу із демоктажу рейок і шпал, оглядач знайшов вже біля "Ультрамаркету" по Глибочицькій: це, каже Сидоренко, означає, що заміну колій у напрямку вул. Дмитрівської виконали на відрізку у 500 метрів. Неважко порахувати, що при таких темпах ремонт загалом займе трохи більше часу, ніж півроку, каже він, хіба що працівників стане більше, і темпи зростуть.

Але роботи тривають навіть у вихідні дні (огляд фільмувався у неділю, 2 березня - Ред.) Власне, сама ділянка ремонту завершується приблизно у 200м від цієї точки. Там же, біля "Ультрамаркету", вже встановили й новий зупинковий павільйон. Це - звичайна "скляна" зупинка, які вже неодноразово встановлювалися у місті.
Нагадаємо, 30 січня, за день до початку ремонту на Глибочицькій, Інформатор розповів про його особливості. Так, робітники планують перекладати зношені трамвайні колії на вул. Глибочицькій, що у Шевченківському районі міста. Ремонтуватимуть увесь проміжок від перетину вулиці з вул. Січових Стрільців на Лук'янівці до перетину з Нижнім Валом на Подолі. Це 3,5 км колій, а востаннє їх повну заміну робили понад 50 років тому.
А вже на початку ремонту ми зауважили, що КП "Київпастранс" через ремонт на Глибочицькій вдалося до непродуманого кроку, що наражає на небезпеку усіх учасників дорожнього руху. Справа в тому, що керівництво Подільського трамвайного депо вимагає від водіїв трамваїв спускатися з Лук'янівки до Контрактової площі заднім ходом. І самі водії, і транспортні експерти вважають, що зміни в організації руху небезпечно підвищують ризик повторення таких аварій, як влітку 2024-го, коли трамвай злетів заднім ходом з вулиці Глибочицької, спровокувавши десяток ДТП.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.