У Держказначействі порадили колективно відмовлятися від обслуговування ПриватБанком
Жінка скаржиться, що ПриватБанк вже не вперше затримує перераховану бухгалтерією зарплатню. Вона зверталася на гарячу лінію, писала в підтримку, але все одно гроші на картку надходять з затримкою від 5 до 10 днів. Відповідна скарга опублікована 17 червня на сайті "Мінфіну".
За її словами, вона працює вихователькою у дитячому садочку та не може через ПриватБанк вчасно отримувати зарплату. У бухгалтерії вона отримала дані, що кошти відправлено ще 10 червня. Вже тиждень, як не може отримати авансові виплати.
"Вже не вперше цей «ПриватБанк» затримує перераховану бухгалтерією зарплатню. Декілька разів зверталася на гарячу лінію, писала в підтримку та навіть надсилала копії платіжних доручень та інші докази того, що кошти були перераховані. Але все одно гроші на картку надходять з затримкою від 5 до 10 днів. Зверталася до Держказначейства. Вони порадили колективно відмовлятися від обслуговування цим шахрайським банком. Зараз у бухгалтерії відділу освіти Голосіївської РДА ведуться дискусії з приводу вибору більш надійнішого та менш брехливого банку. На сьогодні є також затримка виплат. Бухгалтерії надала дані, що кошти відправлено ще 10 червня. Вже тиждень, як не можемо отримати авансові виплати. Я вихователь садочка. Маю не дуже велику зарплатню та двох дітей. Чоловік на війні. А Приват затримує нарахування зароблених грошей… Ганьба цим шахраям, яки користуються коштами бюджетників", - розповіла жінка.
У ПриватБанку прокоментували скаргу жінки. Там зазначають, що зараховують кошти, як тільки отримують їх від бухгалтерії.
"Ми зарахуємо кошти як тільки отримаємо їх від бухгалтерії. Хочу також додати, що ми отримуємо кошти не завжди в один і той самий день та час, тому інколи зарахування коштів може бути трохи раніше або пізніше. Дозвольте, будь ласка, нам детальніше все перевірити та розібратись в обставинах. Для уточнення звернулись до вас у приватні повідомлення", - наголосили у ПриватБанку.
Жінка вказує, що за даними бухгалтерії, кошти ПриватБанк отримав ще 10 червня, тобто сім днів тому. І ця ситуація вже не вперше за поточний рік.
"І уточнювати я вам тут в приватних повідомленнях ні чого не буду. Все відправлено в листуванні у "Приват 24" і не тільки від мене. І відповіді-відмазки від вас вже отримані. Пишу тут відгук для того, щоб ті хто замислився відкривати у вас зарплатний рахунок, подумав чи треба", - додала жінка.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.