Пляшки, стаканчики та гори бруду: вихід зі станції метро Теремки перетворили на смітник

Читать на русском

Споруда знаходиться на балансі КП "Київський метрополітен", відповідно, його працівники й мають стежити за чистотою в околицях станції, кажуть у ШЕУ Голосіївського району

Читать на русском
Неналежне утримання споруд КП "Київський метрополітен"
Вихід з метро у жалюгідному стані - розписаний з балона та зі стінами, заклеєними оголошеннями

Споруда знаходиться на балансі КП "Київський метрополітен", відповідно, його працівники й мають стежити за чистотою в околицях станції, кажуть у ШЕУ Голосіївського району

Біля одного з виходів зі ст.м. "Теремки", кінцевої на "синій" лінії київського метрополітену, утворилося стихійне звалище. Ганебну ситуацію зафіксував репортер Інформатора зранку у вівторок, 19 березня. Так, біля виходу з метро лежать купи стаканчиків з-під кави, сміття в пакетах, а сам вхід до метро та підземного переходу знаходиться у жалюгідному стані.

Сміття та бруд розкидані біля виходу з метро, що веде до приміського транспорту - маршрутних таксі та автобусів, які прямують на виїзд з Києва. Крім того, сама споруда вимагає відновлення чи миття - на ній чимало написів, стіни перетворено на дошку для оголошень, відсутня частина гранітного облицювання. Додамо, що інший вихід з метро, яким користуються місцеві мешканці, - у відносно задовільному стані.

Землю навколо виходу з метро перетворили на смітник
Землю навколо виходу з метро перетворили на смітник

На запитання Інформатора про причини, з яких вулицю навколо виходу з метро вкрито сміттям та брудом, співробітники ШЕУ Голосіївського району, що працювали неподалік, відповіли: споруда знаходиться у сфері відповідальності КП "Київський метрополітен". За спостереженням місцевих мешканців, ситуація, коли пакети зі сміттям (а також побутовий дріб'язок) розкидані навколо виходу, стається вже не вперше.

Сам вхід у жалюгідному стані - не вистачає гранітного облицювання, стіни розписані та перетворені на дошку оголошень
Сам вхід у жалюгідному стані - не вистачає гранітного облицювання, стіни розписані та перетворені на дошку оголошень

Як влаштували "човниковий" рух і на скільки затягнуть ремонт за негативним сценарієм

Нагадаємо, попри те, що частина станцій "синьої" гілки (серед них - і "Теремки") опинилися відрізаними від основної частини гілки через аварію, що трапилася у тунелі між ст.м. "Либідська" та "Деміївською" напочатку грудня, станції все ж працюють - по-перше, як об'єкти укриття, по-друге, поїзди рухаються у "човниковому" режимі. Як саме облаштовано рух, Інформатор розповідав у середині грудня 2023 року.

Через проблемну ситуацію, яка склалася навколо станції метро Деміївська, мешканці цілого району опинилися у складній ситуації. Транспортна доступність настільки погіршилась, що час, який людям доводилося витрачати на подорожі до інших районів міста, збільшився у півтора рази. І розв'язання проблеми може затягнутися мінімум на п’ять років, стверджує експерт по транспортному плануванню Дмитро Беспалов.

Інформатор та Україна на часі: що подивитися на YouTube

Також слідкувати за матеріалами у відеоформаті ви можете на наших ютуб-каналах "Україна на часі", а також "Україна на часі Shorts". Там оперативно зʼявляються новини - від подій на фронті, політики та економіки до спорту, шоубізу та світської хроніки. Також ви можете дізнатися коментарі провідних експертів чи переглянути щоденні, щотижневі та навіть щомісячні підбірки головних новин.

Заява про наближення України до вступу до Євросоюзу та офіційне приєднання Швеції до НАТО - це кроки, які викликають великий інтерес. Як український політолог Андрій Золотарьов оцінює ці події? Чи настане день, коли Україна вступить у Північноатлантичний альянс і під якими умовами це може статися? Дізнайтеся більше в нашому захопливому інтерв'ю.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.