Без жодного публічного оголошення турецький бренд домашнього декору та текстилю згортає діяльність в Україні - кияни дізнаються про це з порожніх вітрин і коментарів у соцмережах
У київських ТРЦ закриваються магазини відомої мережі English Home, де понад 10 років продавався текстиль, декор та товари для дому. Враховуючи IKEA, яка так і не наважилася повернутися на столичний ринок, це досить відчутна втрата у цьому сегменті. Турецька мережа, яка позиціонувала себе як виробник товарів “у вишуканому англійському стилі”, пішла з України саме за цим принципом - мовчки, без прощань та попереджень.
Про те, що мережа магазинів English Home, яка понад десятиліття продавала киянам декоративні подушки, скатертини й рушники у “британському стилі”, згортає свою роботу в Україні, повідомила Асоціація ритейлерів України. Офіційних заяв від турецького холдингу Turgut Aydın Holding, якому належить бренд, досі не було. Втім, як зазначає Forbes Ukraine, з посиланням на колишнього топменеджера компанії, магазини справді закриваються по всій Україні.
Вже взимку 2025 року користувачі помітили перші ознаки згортання діяльності: український сайт перестав працювати, з нього зникли ціни й можливість замовлення. Невдовзі на коментар у Instagram компанія лаконічно відповіла, що онлайн-магазин закрито, порадила звертатися до фізичних точок - проте й ті почали зникати. Сьогодні пошук у Google показує, що з 11 магазини English Home у Києві працюють 5, інформація щодо інших лаконічна - “зачинено назавжди” . Така ж ситуація в Дніпрі, Тернополі, Чернівцях і в Одесі, де частка локацій вже не працює.
Попри фактичне припинення діяльності, сторінка English Home в Instagram залишається активною, ще минулого тижня там зʼявився черговий рекламний допис. Водночас коментарі покупців щодо закриття роботи мережі залишаються без відповіді. На офіційному міжнародному сайті бренду Україну просто прибрали зі списку країн, де він присутній.
У коментарях під новинами про закриття магазину розгорілася активна дискусія. Частина киян відверто шкодує: кажуть, що саме в English Home можна було знайти якісну постіль, скатертини і посуд, особливо під час розпродажів. Інші називають продукцію пересічною або й відверто неякісною, згадуючи випадки, коли білизна чи рушники втрачали форму після кількох прань.
Деякі кияни пишуть, що завжди бачили магазини порожніми й без відвідувачів. Інші наголошують: дизайн симпатичний, але ціни зависокі для нинішнього рівня купівельної спроможності. Є й ті, хто прямо пов’язує згортання з падінням попиту, зростанням орендних ставок у ТРЦ, ризиками логістики та подорожчанням товарів через війну.
Нагадаємо, днями Інформатор написав, що у Києві тривають роботи зі спорудження ТРЦ Ocean Mall, який буквально "поглинає" пам'ятку архітектури - "Літаючу тарілку" на Либідській площі. Сама пам'ятка радянського модернізму на місці, проте будівля вже буквально обійняла її, через що та вже практично припинила бути архітектурною домінантою на площі. Попри наявність припису від Департаменту охорони культурної спадщини КМДА (ДОКС), роботи продовжуються - а представник компанії, що проєктувала ТРЦ, ігнорує робочі зустрічі у КМДА.
А ще, ми розповідали, що у Києві готується до відкриття ТРЦ White Lines на вул. Васильківській, 1. Нині будівництво, яке відновилося наприкінці 2024-го, вийшло на фінальну стадію. Площа нового ТРЦ у Голосіївському районі столиці становитиме 27 тис кв м.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.