Пенсіонер змусив Київстар заплатити за себе у суді: чим закінчилася суперечка, яка тягнеться понад три роки

Читать на русском

Киянин попросив мобільного оператора детально розповісти про тарифи. У відповідь «Київстар» запропонував дізнатися про абонплату на своєму сайті.

Читать на русском
Київстар, тарифи, мобільний оператор, суд
Суперечка триває понад три роки

Киянин попросив мобільного оператора детально розповісти про тарифи. У відповідь «Київстар» запропонував дізнатися про абонплату на своєму сайті.

Влітку 2020 року пенсіонер відправив до мобільного оператора «Київстар» звернення про вартість послуг компанії. З його слів, детальної відповіді на цей запит він не отримав. Тому звернувся до суду. На його боці була громадська організація «Проти придурків і ідіотів». 

Чоловік просив визнати дії «Київстар» щодо ненадання відповіді на звернення неправомірними та зобов`язати все ж таки детально відповісти. Крім того, він розраховував отримати 25 тисяч гривень відшкодування моральної шкоди та стягнути з мобільного оператора кошти, які витратив на судовий розгляд. 

Справа почала розглядатися у Шевченківському районному суді Києва у вересні 2020 року. Тоді позов не розглянули, тому що потрібно було виправити у ньому недоліки. Через рік, у вересні 2021 року, справа потрапила до апеляційного суду, який постановив заново розглянути позов. Лише через три роки суд прийняв перше рішення.

Чи отримав чоловік гроші

Суддя Шевченківського районного суду Києва Дмитро Мальцев встановив, що чоловік направив «Київстар» звернення, яке підписав електронним ключем. У цьому запиті клієнт просив мобільного оператора надати інформацію про вартість послуг.

У серпні 2020 року «Київстар» відповів, але не так, як хотів клієнт.

«У відповіді зазначається, що вартість послуг визначається діючим тарифним планом. Також зазначається, що отримати всебічну інформацію стосовно тарифного плану «Київстар Онлайн 3G 2018» можна на вебсайті», - йдеться у матеріалах справи на сайті судового реєстру.

Вивчивши всі документи суддя вирішив, що мобільний оператор не надав «повну та вичерпну інформацію про вартість послуг». Але цей недолік не «тягнув» на виплату компенсації.

«(Чоловіком) не надано належних та допустимих доказів на підтвердження заявленої вимоги про відшкодування моральної шкоди. Виходячи з вищевикладеного вимога про відшкодування моральної шкоди у розмірі 25 000,00 грн не підлягає задоволенню», - вирішив суддя.

Однак чоловікові вдалося зекономити на витратах. Тому що 1 тис. 022 грн за подання та розгляд позову мав сплатити «Київстар». Таке рішення 1 вересня 2023 року ухвалив суддя Дмитро Мальцев.

Історія із запитом мала продовження

Мобільний оператор не погодився із рішенням судді Мальцева та подав на нього скаргу. До Київського апеляційного суду вона надійшла 27 вересня. 

Чоловіку теж не сподобалося рішення Шевченківського суду, тому 17 листопада 2023 року він теж направив скаргу через «Електронний суд». І таких скарг від клієнта «Київстару» було дві. 

В результаті, всі скарги об`єднали в одне провадження та призначили їх розгляд на 12 лютого 2024 року

Інформатор писав, що у метро Києва запрацював мобільний інтернет Київстар.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.