Автовласники забули про запуск руху трамваїв вул. Глибочицькою на Подолі, і залишили автівки на коліях: у підсумку у переддень запуску роботи електротранспорту його рух був заблокований
У Києві на Подолі у понеділок, 15 грудня 2025 року евакуювали одразу 18 автівок за порушення правил зупинки та стоянки. Помилка сталася через неуважність водіїв: вони звикли до того, що рух трамваїв вулицею Глибочицькою тимчасово не здійснюється через ремонт - і тому за звичкою залишили автівки на коліях. Як наслідок, у переддень відновлення руху трамваїв цими коліями довелося їхати на штрафмайданчик, аби визволяти свої "колеса".
Про блокування руху трамваїв через стихійне паркування повідомив Департамент територіального контролю КМДА. Судячи зі світлин, що зробили паркувальні інспектори, подія сталася на Подолі, просто на трамвайних коліях, що тягнуться вздовж Нижнього Валу - це маршрут, яким курсують трамваї №14 та №18, рух яких саме у вівторок, 16 грудня, відновило КП "Київпастранс". Водії, ймовірно, неуважно читали новини - і тому не знали, що рух трамваїв вул. Глибочицькою вже відновлений у повному обсязі.
"У Подільському районі наші інспектори зафіксували 18 тимчасових затримань за порушення правил зупинки та стоянки. Деякі водії вирішили, що трамвайні колії — цілком собі місце для паркування. Але ПДР мають іншу думку", - зіронізували у Департаменті, нагадавши водіям-невдахам, що ті порушили п.15.9(б) ПДР, де йдеться про заборону зупинки, і тим більше, стоянки на коліях.
У підсумку, усі 18 автівок-порушниць доставили на штрафмайданчик. Інформатор попереджав напередодні, що ремонт вул. Глибочицької у Києві завершено, і трамваї вже повертають на маршрут - тож "все чесно": автовласникам треба уважніше слідкувати за новинами. А необачність у підсумку коштувала їм приблизно 2 тис грн. на кожного - саме такою є загальна сума, що складається зі штрафу, сплати за послуги евакуатора й тимчасового перебування на штрафмайданчику.
Нагадаємо, днями Інформатор писав, що на Бессарабській площі у Києві активісти викрили незаконну парковку, доступ до якої мали лише власники спеціальних ключів, якими “відкривається” паркувальний стовпчик. Йдеться про пішохідну зону, де паркування не передбачається, а стоянка будь-якого авта, крім спецтранспорту у разі надзвичайних ситуацій, є протизаконною.
А ще, ми розповідали, що кияни збирають підписи за узаконення "проблемних" парковок біля житлових будинків. Пропонують такий механізм: місця для паркування транспортних засобів мають бути легалізовані, якщо три чверті мешканців не проти такої ініціативи. Ціну для власників пропонують встановити економічно обґрунтовану, у тому числі й на тривалі періоди (квартал), і обіцяють, що це приноситиме місту чималі прибутки.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.