Парадокс! Найбільше паркунів-порушників - під ГУ Нацполіції у Києві: репортаж Інформатора

Читать на русском

Якщо порівняти з іншими площами столиці, то Михайлівська, де розташовано один з головних офісів поліції в країні, запаркована чи не найщільніше, і в тому числі автівками з порушенням правил дорожнього руху

Читать на русском
Порушення ПДР паркування у Києві ГУ Нацполіції у Києві
Цікаво, чи складе паркувальний інспектор протокол на службове авто поліції, та чи стане духу вивезти його евакуаторникам

Якщо порівняти з іншими площами столиці, то Михайлівська, де розташовано один з головних офісів поліції в країні, запаркована чи не найщільніше, і в тому числі автівками з порушенням правил дорожнього руху

Одним з найбільш "завантажених" з точки зору паркування місць столиці є частина Михайлівської площі перед Головним управлінням Національної поліції України у Києві. Та саме там Інформатор знайшов чимало автівок, запаркованих із порушенням правил. Навіть попри те, що деякі з водіїв зухвало порушили правила дорожнього руху, ми не побачили жодного евакуатора, що б відвозив їхні автівки на штрафмайданчики.

Попри наявність паркувальних майданчиків та активну роботу евакуаторів, у середмісті Києва є локація, де дуже часто порушуються правила дорожнього руху - а саме паркування. Йдеться про відтинки дороги на площі перед ГУ Нацполіції у м. Києві. Так, опівдні у понеділок, 10 червня, кореспондент Інформатора зафіксував близько десяти автівок, що порушували вимоги заборонного знаку 3.34 (забороняє зупинку та стоянку транспорту у межах дії знаку).

Найперші автівки, запарковані з порушенням, знаходимо з обох боків дороги напочатку вул. Великої Житомирської
Найперші автівки, запарковані з порушенням, знаходимо з обох боків дороги напочатку вул. Великої Житомирської

Йдеться, передовсім, про початок вул. Великої Житомирської, просто через дорогу від поліцейського управління. Там ми зафіксували три автівки, дві з них - представницького класу. Проте й через дорогу від них, з боку держустанови, зухвало запаркувалися ще 4 автівки - там також діє заборона на паркування і зупинку транспортних засобів.

Запарковані з порушенням автівки ми знайшли і просто навпроти входу до ГУ Нацполіції. Там стояв білий транспортний бус, а також спортивне купе та кросовер преміум-класу. Можна припустити, що їх погано видно від виходу з установи. Але просто поруч із ними знаходиться паркувальний майданчик, яким впродовж дня користуються десятки автівок на "синіх" номерах, що вказують на їхню належність до поліції.

Ще декілька автівок бачимо поряд зі входом - це і вантажний бус, і чорний пікап: не помітити їхнє порушення складно
Ще декілька автівок бачимо поряд зі входом - це і вантажний бус, і чорний пікап: не помітити їхнє порушення складно

Чому саме співробітники не звертають увагу на відверте порушення правил - питання. Так, наявність великої кількості особистого транспорту перед будинком зрозуміла: окрім головного поліцейського управління, там розташовано ще чимало державних установ. Зокрема, ГУ Нацполіції у Київській області, Печерський райсуд Києва, Апеляційний суд Київської області, Головне управління ДСНС України у Києві. Проблема очевидна - усім їхнім відвідувачам не вистачає місця для паркування.

Зрештою, на вул. Михайлівській помічаємо поліцейське авто, що запарковане просто під знаком, що попереджає про роботу евакуаторів
Зрештою, на вул. Михайлівській помічаємо поліцейське авто, що запарковане просто під знаком, що попереджає про роботу евакуаторів

Але ще одного "паркувальника-професіонала", що став просто під знаком, що забороняє стоянку чи паркування, кореспондент Інформатора побачив, щойно відійшов від поліцейського управління. Кросовер патрульної поліції зупинився просто на вул. Михайлівській, що спускається звідти до Майдану, з порушенням правил - і явно не з метою виписати штрафи комусь із попередніх порушників.

Боротьба з паркувальним хаосом: поради експертів та стягнення оплати

Нагадаємо, днями Інформатор писав про звіт аналітиків з ГО "Пасажири Києва", які порадили київському міському голові, як можна подолати паркувальний хаос у столиці. Спойлер: лише завдяки реалізації системних заходів, а серед них - як посилення штрафних санкцій для порушників, так і покращення умов користування альтернативою власним автівкам у вигляді громадського транспорту.

Також ми розповідали про те, що у середині квітня у Києві повернули стягнення оплати за паркування після скасування тарифів, що були встановлені КМДА ще наприкінці 2022 року, у судовому порядку. Кияни паркувалися безкоштовно майже 2 місяці - а от "нові" тарифи виявилися такими самими, як і "старі".

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.