Міст на Оболоні, який відкрили після капремонту наприкінці 2020 року, тепер перевірятимуть одразу з двох боків - окремими договорами й за однакову суму
Шляхопровід біля станції метро “Почайна” в Києві знову опинився у фокусі міських служб. Здається “велике будівництво Кличка” навколо вулиці Богатирської має нескінченний характер. Втім, цього разу планують не будувати не ремонтувати, а перевіряти, а ось що хочуть дізнатися - невідомо.
П “Київавтошляхміст” днями уклало два окремі договори на обстеження шляхопроводу, що перетинає вулицю Богатирську і проспект Оболонський біля метро “Почайна”. Перший стосується частини з боку Мінської площі, другий - зі сторони Північного мосту. Вартість кожного контракту - 419,5 тис грн, разом - майже 840 тис грн.
Виконавцем в обох випадках стало одне й те саме підприємство - ТОВ “Конструкторське бюро "Технодіагностика". Роботи мають бути завершені до 31 грудня цього року. А міст, ймовірно, здивується такій підвищеній увазі, адже він був відкритий після капітального ремонту лише в жовтні 2020 року.
Цікаво, що обидві закупівлі проведено без конкурентних торгів. Як пояснює замовник, попередні відкриті процедури не відбулись через відсутність пропозицій, тож, договори підписали напряму. При цьому в обґрунтуваннях вказано однакову мету: оцінити несну здатність споруди, виявити залишковий ресурс і внести зміни до технічного паспорта.
Попри недавній капремонт, обстеження визнали “нагальною потребою”. У документації зазначено, що мета - не лише технічна оцінка, а й підготовка рекомендацій щодо подальшої експлуатації. Для містян це означає одне - міст, який чотири роки тому оновлювали коштом бюджету, тепер знову проходить повну перевірку.
Що саме викликало таку необхідність, у документах не пояснюють. Хоча, як зазначав на його відкритті у 2020 році Віталій Кличко, “завдяки якісному ремонту і застосуванню сучасних технологій, термін експлуатації конструкцій шляхопроводу буде мінімум 35 років”. Під час ремонту, за словами міського голови, довелося фактично наново зводити опорні конструкції, адже за 30 років експлуатації шляхопровід жодного разу не ремонтували.
Нагадаємо, Інформатор повідомляв, що з 9 травня почався ремонт ще одного великого автомобільного мосту. Йдеться про споруду через ріку Десенка (притока Дніпра) на Троєщину з Труханового острова. Щоправда, рух транспорту мостом обмежуватимуть не повністю, а частково - у напрямку станції метро "Почайна", але аж до кінця року.
Також раніше ми писали, що Північним мостом Києва заборонили їздити двосекційним тролейбусам і автобусам. Таким чином, вже третій міст столиці має обмеження руху вантажного та важковагового транспорту. До цього визнаний аварійним міст метро, а вага транспорту, якому дозволено в'їзд на міст Патона у Києві, взагалі обмежена 3,5 тонами (це вага завантаженого пікапа).
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.