До заходу долучилися місцеві мешканці, представники соціально відповідального бізнесу та молодіжні рухи столиці, а прибрали загалом близько 30 локацій у місті
У Києві минулої суботи, 20 вересня, пройшла масштабна загальноміська толока. Її приурочили до Всесвітнього дня прибирання "World Cleanup Day", що відзначається 20 вересня. Прибирали та впорядковували території на 30 локаціях в усіх районах міста.
Про проведення великої толоки у Києві в межах місячника з благоустрою розповіли у міському Департаменті територіального контролю КМДА. До заходу, кажуть, долучилися як місцеві мешканці, так і представники соціально відповідального бізнесу, ще й молодіжний еко-рух "Let's Do It, Ukraine!" Комерційні компанії надали допомогу з інвентарем і технікою, ще й направляли своїх працівників на окремі локації - загалом місто прибирали й озеленювали понад 4 тисячі учасників.
"Навіть у складних умовах війни ми продовжуємо робити наше місто чистим і затишним. Дуже приємно бачити, що серед учасників є мешканці, та соціально відповідальний бізнес, які не зупиняються перед труднощами. Такі спільні дії показують: попри виклики, Київ живе, розвивається і стає кращим, а ми готуємо його до зими і робимо комфортнішим для всіх", — зазначив директор Департаменту територіального контролю міста Києва Михайло Буділов.
На локаціях працювали координатори, які видавали рукавички, пакети для сміття та інвентар. Комунальні служби подбали про вивезення зібраного сміття, щоб учасники могли зосередитися на роботі. А зібрали загалом понад 2,7 тис кубометрів сміття. До того ж, висадили майже 100 саджанців дерев і кущів, облаштували нові квітники та клумби та залучили понад 140 одиниць техніки: для збору і вивезення відходів та прибирання сухого гілля.
Нагадаємо, раніше Інформатор писав про толоку на подільському Житньому ринку. Її провели за участі "фронтмена", відомого шеф-кухаря Євгена Клопотенка. Велике прибирання Житнього було ініційовано Департаментом територіального контролю в межах весняного двомісячника з благоустрою.
А ще раніше ми повідомляли, що у мобільному застосунку “Київ Цифровий” нове опитування, результати якого мають допомогти владі більш ефективно проводити міські толоки. Хоча й результати весняного двомісячника з благоустрою, який тільки-но завершився, непогані - понад 14,5 тисяч киян взяли участь у більш ніж 350 толоках. Тепер його організатори хочуть почути думку містян: як зробити наступні акції ще більш ефективними, масовими та привабливими.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.