Новий двоповерховий фуд-хол на Лівому березі обіцяє стати найбільшим у столиці - з авторськими кухнями, фермерськими лавками і власним паркінгом
На проспекті Бажана вже видно готовий фасад із великими літерами “Київ Їжа”, а всередині завершують облаштування просторих фуд-зон і барів. Невдовзі на гастрономічній мапі столиці з’явиться масштабний гастропростір з площею понад 8 тис кв м. Цього разу зміни торкнуться лівобережної частини Києва, і обіцяють бути гучними.
У Дарницькому районі столиці готують до запуску новий гастромаркет “Київ Їжа”, повідомила Українська рада торговельних центрів. Будівля поруч зі станцією метро “Позняки” вже майже добудована - спорудження завершене на 90%, а відкриття заплановане на кінець 2025 або початок 2026 року. Простір займає понад 8 тис кв м, і стане першим проєктом такого масштабу на Лівому березі.

Організатори заявляють, що концепція “Київ Їжі” поєднує авторські кухні з різних країн, сучасний фуд-хол, фермерські продукти, коктейль-бари та ресторани. Частина приміщень призначена для фреш-маркету зі свіжими овочами, фруктами, м’ясом, рибою та молочною продукцією. Простір орієнтований як на щоденних покупців, так і на тих, хто хоче провести час із друзями чи наодинці з улюбленою стравою.
За словами генерального директора компанії RDA Андрія Лотоцького, “Київ Їжа” стане абсолютно новим форматом для Лівого берега й не матиме прямих конкурентів. Тут працюватимуть як відомі ресторани, так і нові гастрономічні формації. Окремою перевагою стане паркінг, розташований на верхньому поверсі, куди можна буде заїхати прямо з проспекту Бажана.

Проєкт активно шукає орендарів: через Instagram і застосунок Expirenza вже триває набір шефів, рестораторів, кав’ярень, фермерів і брендів стріт-фуду. На офіційних візуалізаціях і знімках з місця видно готові інтер’єри з дерев’яними столами, барними зонами, озелененням та впізнаваним брендингом - зокрема, фірмовим написом “Київ Їжа” і зображенням символу-їжака. Згодом обціяють повідомити про одного з головних “якорів” гастромаркету, що стане додатковим магнітом для залучення відвідувачів.
За оцінками керівної команди, в середньому, гастропростір може приймати від 20 до 25 тисяч відвідувачів щодня. Таке навантаження має забезпечити зручне розташування поруч із метро, щільна забудова району та цікавість до нового гастроформату.
Нагадаємо, нещодавно Інформатор писав, що у середмісті Києва продається приміщення ресторану Emerald, де раніше розташовувався заклад "Велюр" Миколи Тищенка. Воно розміщено у царському будинку, має преміальний ремонт та загалом готове приймати гостей. А ще, має свої таємниці: всередині облаштована VIP-кімната з ліфтом.
А ще, ми повідомляли, що у середмісті Києва, на вул. Липській виставлено в оренду приміщення, яке раніше займав монобар-ресторан Rezept. Він працював тут з жовтня 2020-го, а за головну "фішку" мав власний алкоголь та авторські коктейлі. Щоправда, повноцінним рестораном закладу не дозволяв стати надмалий метраж - площа головного приміщення складала лише 35 кв.м.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.