Рятувальники загасили пожежу, що спалахнула у вагоні київського трамваю просто в момент руху: ніхто з пасажирів не постраждав, а в неофіційних пабліках Київпастрансу вже пишуть про проблеми із запобіжниками в рухомому складі
Ввечері 29 вересня 2024 року на перетині вул. Автозаводської та Дубровицької в Оболонському районі Києва спалахнув трамвай. Старенька "Tatra T3" почала диміти, ймовірно, в процесі руху - і водій зупинив її просто на світлофорі біля пішоходного переходу. За менше, ніж півгодини рятувальники ліквідували пожежу, втім, трамвай зазнав суттєвих пошкоджень - його доведеться списувати, або капітально ремонтувати.
Про пожежу розповіли в ГУ ДСНС України у Києві. Рятувальники кажуть, що повідомлення про загоряння трамвая надійшло о 17:06. Горіло у вагоні трамваю, та менше, ніж за півгодини, пожежу вдалося ліквідувати, пишуть у ДСНС. З фото та відео, що викладали кияни у соцмережах, видно, що відкритого вогню майже не було - трамвай почав дуже сильно диміти.
Рятувальники зазначили у дописі, що ліквідувати пожежу вдалося менше, ніж за півгодини. Постраждалих в результаті пожежі немає, та й невідомо, чи були пасажири у салоні транспорту в момент загоряння. Судячи з того, що довкола вагону на момент ліквідації пожежі майже не було перехожих, можна допустити, що він їхав порожнім.
Цікаво, що машина екстрених служб, зокрема, енергетиків (з підйомним механізмом для ремонту дротів, у тому числі, трамвайної контактної мережі) під'їхала до місця пожежі раніше за рятувальників. Також поряд з трамваєм сфотографували поліцейську автівку - ймовірно, слідчі приїхали з'ясовувати причини пожежі. А у неофіційному пабліку КП "Київпастранс", "Управа КПТ", конкретизували, що загоряння трапилося в салоні, причому деякі з дописувачів вважають, що проблема сталася через запобіжники.
Зазначимо, що трамвай з бортовим номером №5611 належить до Подільського трамвайного депо. Вагон був побудований 1987 року і спочатку експлуатувався у Празі, де возив пасажирів Старим містом. 2014-2015 року його передали до Києва, де трамвай почав ходити 12-м маршрутом з Подолу до Пущі-Водиці. Судячи із зовнішнього вигляду вагона та свіжої фарби, нещодавно його відновлювали.
Нагадаємо, на початку 2024 року на Троєщині у Києві вщент вигорів тролейбус маршруту №37А. Інформатор писав про те, що рухомий склад було знищено повністю, втім, як повідомив нам співробітник КП "Київпастранс", що займався дослідженням тролейбусу, є велика ймовірність, що пожежа сталася через підпал всередині салону.
Також ми розповідали про масштабну аварію за участі трамвая-втікача, що сталася у середмісті Києва на вулиці Глибочицькій на початку серпні 2024 року. Враховуючи обставини, все могло закінчитися трагедією, а не лише кількома постраждалими та величезними збитками, за які тепер відповідатиме КП “Київпастранс”. Адже некерований трамвай без водія та гальмів злетів просто з пагорба, що простягається з Лук’янівки до Подолу.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.