Міст Метро у Києві підсилять за понад 2 мільярди гривень: коли завершать роботи

Олена Скобцева

Роботи планують завершити до кінця 2026 року, а реставрація мосту не вплине на роботу метрополітену.

Комунальна корпорація "Київавтодор" у понеділок, 27 травня 2024 року, оголосила тендер на протиаварійні роботи на мосту Метро. Роботи триватимуть до кінця 2026 року. Коли все виконають, то компанії-підряднику мають заплатити понад 2 млрд грн. Про це йдеться у повідомленні на сайті публічних закупівель Prozorro. 

Пропозиції від учасників прийматимуть до 21:00 11 червня 2024 року. Аукціон призначений на 12 червня цього року. 

За умовами технічного завдання, переможець конкурсу має відреставрувати перехід з пристосуванням проїздів. Для цього змонтують плавучий причал для будівельного майданчика та пірс для роботи крана. На час робіт змінять систему дорожнього руху у зоні мосту.

Компанія-підрядник має влаштувати палі та оголовки (конструкційний елемент, який застосовується для прокладання трубопроводів – ред.) та змонтувати опорні конструкції. Також на металоконструкції повинні нанести антикорозійне покриття. Під час робіт знімуть покриття асфальту і тротуару та улаштують нові покриття, а в останню чергу засіють грунт новими газонами. Все мають завершити до кінця 2026 року.

«Для естакади метро загрози немає, є проблеми з автопроїздами. Будемо підсилювати міст знизу. Під час робіт звужуватимемо смуги, перекидатимемо рух з однієї сторони на іншу, але перекривати повністю не будемо», — казав директор департаменту транспортної інфраструктури Київради Руслан Кандибор у коментарі "Економічній правді". 

За його словами, на роботу метрополітену виконання робіт на мосту не вплине. "Червона" гілка метро працюватиме в штатному режимі

Чи критичний стан мосту Метро

Інформатор писав, що міст Метро потребує капітального ремонту, адже має певні дефекти у прогонових будовах. Проте ситуація не є критичною. Проведення робіт ускладнюватиметься тим, що міст – це пам'ятка. Тому при ремонті необхідно зберегти його ідентичність.

Торік у травні «Київавтодор» за результатами тендеру уклав договір на 22,6 млн грн на розробку проєкту реставрація із пристосуванням автопроїздів мосту Метро.

«За новітніми технологіями відновлювати (міст – ред.) не можна, змінювати зовнішній вигляд - також. Відтак, вже почали розробляти проєкт тимчасових заходів: буде влаштована підпірна система, що буде його тримати. Можливо, це буде схожим на конструкцію під Подільсько-Воскресенським мостовим переходом (під його частиною, що будувалася над руслом Дніпра), тобто, потужні труби будуть забиватися в ґрунт в руслі (Дніпра - Ред.), і вони підпиратимуть усю цю конструкцію», - зазначав інфраструктурний оглядач Павло Авдокушин.

Нагадаємо, що Міст метро було введено в експлуатацію у 1965 році. Це автодорожній міст на 4 смуги сумісний із метропроїздом завдовжки 682,64 метра. Глибина русла річки у його стволі коливається від 5 до 6,5 метрів.

Інформатор писав, що колишній директор Київського метрополітену розповідав про стан мосту метро.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

No ad for you