Лежачих поліцейських у Києві замінюють дорожні пагорби

Для заспокоєння дорожнього руху, зокрема, зниження швидкості автівок застосовуватимуть не гумові, а більш довговічні асфальтобетонні конструкції

дублюючий перехід Центр організації дорожнього руху лежачий поліцейський
Впровадження нових "лежачих поліцейських" йде жвавіше, ніж будівництво переходів-дублерів

У Києві планують розвивати нову практику, спрямовану на зменшення аварійності на дорогах. Інтенсивність дорожнього трафіку в столиці невпинно зростає, внаслідок чого погіршується і пропускна здатність вулиць, і безпека дорожнього руху. Для його заспокоєння та зменшення аварійності в столиці запроваджують нові методи, зокрема, замінюють “лежачих поліцейських” на дорожні пагорби.

Про це в інтерв ‘ю “Вечірньому Києву” повідомив начальник служби розвитку організації дорожнього руху КП “Центр організації дорожнього руху” Богдан Тимченко. За його словами, те, що в народі називається “лежачий поліцейський”, зазвичай є гумовою і не надто надійною конструкцією - принаймні, у сенсі довговічності.

“Гума швидко руйнувалася та просідала. Тому були розроблені нові стандарти за якими ці пристрої тепер виготовляються з асфальтобетону. Пагорби із такого матеріалу є більш ефективним і довговічним варіантом для зниження швидкості автівок”, - зазначив Тимченко.

Поки ця практика не надто поширена у Києві, проте її планують розвивати, а асфальтобетон стане стандартом для дорожніх пагорбів. До речі, нові “міцні поліцейські” встановлюються такого ж розміру, як і гумові, та відповідають загальним вимогам. Зокрема, не встановлюються на мостах, шляхопроводах та естакадах, у тунелях та проїздах під шляхопроводами та на ділянках з поздовжнім ухилом понад 80%.

Серед інших засобів заспокоєння руху та зниження швидкості автівок у Центрі організації дорожнього руху називають так звані «кільцеві розв’язки», які будує «Київавтодор», а вже потім розробляється схема руху, що запроваджується після погодження з поліцією. Наразі їх у Києві 40, до кінця року обіцяють впровадити ще 20 - по дві у кожному районі. Крім того, вже не для зниження швидкості, а для безпеки пішоходів встановлюють острівці безпеки для більш зручного переходу. А ось із підвищеними пішохідними переходами, що робляться на одному рівні з тротуаром, поки не склалося: під час опадів перед ними накопичується вода, і треба шукати способи її відведення, а це зайвий клопіт.

Не так швидко, як того потребує місто, розвивається і провадження переходів-дублерів. Вони вкрай потрібні внаслідок збільшення через війну маломобільних киян, до того ж, не знижують пропускну спроможність. Але наразі їх на вулицях Києва лише шість, хоча потрібно значно більше.

“Нині маємо перелік із 50 адрес за якими була ідея запровадити такий перехід. Але не завжди є можливість це зробити, адже в багатьох місцях треба проводити комплексні будівельні роботи, інколи навіть закривати вхід до підземного переходу або переносити вхідну групу. А це все вимагає додаткових ресурсів”, - повідомив Богдан Тимченко.

Наразі такі переходи працюють на перехресті вулиць Богдана Хмельницького та Хрещатику, на перехресті  Михайла Грушевського — Івана Мазепи — Князів Островських. Також на перехресті вулиць Старобориспільської і Миколи Хвильового, Валерія Лобановського — Володимира Брожка. І ще два у Шевченківському районі - на перехресті вулиць Олександра Довженка і Молдавської, Богдана Хмельницького і Євгена Чикаленка.

Скільки автівок щодня виїжджає на вулиці Києва

Як розповідав Інформатор, кількість автомобілів у Києві наближається до критичної відмітки, і станом на кінець вересня 2024 року мова йде про 1,2 млн автівок.Така кількість машин - занадто навіть для столиці та становить проблему, яка потребує негайного вирішення. Потенційних шляхів, які запроваджені в інших столицях, є декілька. Якщо казати про мешканців області, які приїжджають на роботу до Києва, було б добре, аби вони мали змогу залишити автівки на в’їзді до столиці, а далі їхати громадським транспортом. 

Проблему могли б вирішити великі паркінги на кожному із в’їздів. Або ж можна було б спробувати впровадити досвід інших столиць зі створення екологічно чистих районів. Це території, куди заборонено в’їзд автомобілів старого зразка, що не мають належного сертифікату якості повітря. У Києві такі норми можна було б впроваджувати на адміністративному рівні.Проблему могли б вирішити великі паркінги на кожному із в’їздів.

Також ми писали, що Київ та область стали лідерами у продажах нових авто в Україні.  У червні 2024 року найбільшими регіональними ринками нових легкових автомобілів в Україні стали Київ, Київська, Дніпропетровська, Львівська та Одеська області, забезпечивши 63% від загального обсягу продажів. Лідерами регіональних ринків стала столиця та Київська область. У Києві було придбано 1881 авто (на 7% менше, ніж у червні 2023 року). У Київській області - 466 авто (на 8% менше, ніж рік тому). 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube