Кращому транспорту - бути: у Києві від трамвая відірвався пантограф під час руху

З даху рухомого складу відпав пристрій-струмоприймач, функцією якого є знімання струму з контактного проводу: механізм побив вікна у салоні, а пасажири не постраждали лише дивом

Трамвай інцидент Київ
Пасажирам пощастило, що пристрій впав поряд з рухомим складом

У Києві в середу, 9 липня в трамвая, що їхав вул. Добринінською на Оболоні просто на ходу відвалився пантограф. Це пристрій-струмоприймач, що розміщений на даху рухомого складу, його функцією є знімання струму з контактного проводу. Важкий металевий механізм побив вікна у салоні, а пасажири не постраждали лише дивом.

Про інцидент з трамваєм, що рухався вулицею Добринінською, що на Оболоні, повідомили у соцмережах пасажири електротранспорту. Вони зауважили, що подія трапилася після обіду у трамваї, що рухався у сторону Оболоні від вул. Автозаводської. Серед людей, що їхали у салоні, ніхто не постраждав, але це, кажуть пасажири, - справжнє диво: пантограф міг би опинитися всередині трамвая.

Струмоприймач відірвався від конструкцій на даху трамвая раптово, коли транспорт саме рухався від чергової зупинки на маршруті. На відео, що кияни виклали у соцмережах, видно, що у момент аварії пристрій розбив скло у вікні транспорту. Крім того, обірвався й контактний дріт, до якого був приєднаний пантограф.

Судячи з відео, дехто з пасажирів перебував у шоковому стані. Так, деякі з пасажирів почали досліджувати свої кінцівки й спини на предмет ураження склом, а дехто залишився у салоні, хоча вже було зрозуміло, що трамваї на лінії не зможуть рухатись через обрив дротів.

На Поділ повернувся унікальний ретротрамвай, і ще вагон, відновлений після аварії у серпні 2024-го

Нагадаємо, днями Інформатор писав про те, що до Подільського депо столиці після першого етапу реконструкції повернувся унікальний ретротрамвай М2-М “1892”. Кілька місяців він провів у Дарницькому депо, де справжні майстри своєї справи дали йому шанс на друге життя. Повну реставрацію вагона, з точним відтворенням його історичного вигляду 1892 року, планують зробити до весни 2026 року, а поки обіцяють літні екскурсії ретро-трамваєм на лівому березі столиці.

Крім того, ми розповідали, що на вулиці Глибочицькій у Києві, де триває масштабна реконструкція колій, бачили сумнозвісний трамвай К1 №321. Саме тут за його участю 6 серпня 2024 року сталася величезна автотроща - некерований вагон без водія та гальм летів з пагорба, що простягається з Лук’янівки до Подолу, і зносив все на своєму шляху.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Україна на часі Youtube
Інформатор у
телефоні 👉
Завантажити