У ході ремонту, що стартував 1 лютого, а не 1 березня, як помилково вказав міський голова, завершені перші ділянки, триває укладання нових рейок і підготовка наступного етапу
На вулиці Глибочицькій вже кілька місяців триває масштабна реконструкція трамвайного полотна. Останній ремонт цієї ділянки з повною заміною верхньої будови колій і шляхового покриття виконувався понад 50 років тому, і, ймовірно, аби нинішній не затягнувся, перевірити хід робіт на Глибочицьку навідався Кличко. Тож, звітує, що трамвайні колії нині замінені на половині всього маршруту.
Про це міський голова повідомив в офіційному Telegram-каналі. Після огляду об’єкту він зазначив, що ремонт розпочався 1 березня, втім, ця дата є помилковою - фактично роботи тривають з початку лютого. За словами Кличка, вже повністю заасфальтували першу ділянку від Нижнього Валу до Кудрявського узвозу, тобто, непарну сторону, зокрема, переклали 1200 метрів бордюру і замінили 12 дощоприймальних колодязів.
“Завершили і повну заміну трамвайних колій на ділянці від вул. Нижній Вал до вул. Січових Стрільців - у напрямку руху до Лук'янівської площі. Це половина всього маршруту протяжністю 1750 м. Триває укладання нових колій між вул. Нижній Вал і Кудрявським узвозом у зворотному напрямку руху трамваї”, - зазначив Кличко.
Нагадаємо, ремонт на Глибочицькій у Шевченківському районі стартував 1 лютого — саме тоді КМДА оголосила про повну заміну зношених трамвайних колій протяжністю 3,5 км між вулицями Січових Стрільців і Нижній Вал. Ці колії не оновлювали понад пів століття. Через роботи було припинено рух трамваїв №14 та 18, натомість курсує тимчасовий автобус №14Т.
Крім того, почалася підготовка наступної ділянки - від Кудрявського узвозу до Глибочицького проїзду, там демонтують старе покриття і змінюють інженерні мережі. Коли можна очікувати на завершення реконструкції, міський голова на всяк випадок не повідомив. Офіційний термін виконання робіт у документах вказаний до кінця 2025 року, фактичне завершення планується влітку.
Однак ремонт не обійшовся без критики. Водії та транспортні експерти попереджали про ризики, пов’язані з організацією руху - вагони з Подільського депо мали їздити заднім ходом з ухилу від Лук’янівки до Подолу, а такі маневри заборонені інструкціями та можуть бути небезпечними. У спільноті “Пасажири Києва” наголошували, що Глибочицька потребує не поточного ремонту, а повноцінної реконструкції, адже суміщення колій із проїжджою частиною і далі буде проблемою для трамваїв.
Нагадаємо, про початок нового великого ремонту на вул. Глибочицькій Інформатор писав ще наприкінці січня. З 1 лютого 2025 року почали перекладати зношені трамвайні колії, а ремонтують увесь проміжок від перетину вулиці з вул. Січових Стрільців на Лук'янівці до перетину з Нижнім Валом на Подолі. Це 3,5 км колій, а востаннє їх повну заміну робили понад 50 років тому.
А вже на початку березня ми розповідали, що ремонтники пройшли 500 метрів трамвайних колій. Якщо роботи триватимуть такими ж темпами і надалі, КП Київпастранс навряд чи встигне зробити усю вулицю за півроку, втім, ймовірно, кількість робітників збільшать.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.