Незважаючи на петицію та численні скарги людей, міська влада вже вирішила не повертати автобус №474, який був єдиним зручним сполученням зі станцією Харківська
Мешканці Бортничів нині розмірковують над тим, чи не “попроситися назад” до Бориспільського району, адже столиці вони, здається не потрібні. Щоденні подорожі з мікрорайону до “великого Києва” перетворилися на неприємний квест після скасування одного з основних маршрутів громадського транспорту - йдеться про автобус №474, з приводу чого місцеві навіть створили петицію. Втім, “проміжна” відповідь міської адміністрації не залишає надій - маршрут скасований, рівноцінної альтернативи ніхто не пропонує.
Таку відповідь від Департаменту транспортної інфраструктури КМДА отримав мешканець Бортничів Антон Халаімов на свій запит до Контактного центру Києва. У ньому йшлося про повернення автобусного маршруту №474, що раніше курсував між вулицею Левадною і станцією метро “Харківська” і був основним засобом дістатися до метро. У відповіді Департаменту транспортної інфраструктури, наданій 17 липня, йдеться, що маршрут скасовується остаточно.
Як пояснили у КМДА, перевізник ТОВ “Автосервіс”, що працював на маршруті, повідомив про неможливість подальшої роботи через мобілізацію водіїв та фінансові труднощі. 1 липня департамент офіційно припинив дію договору з перевізником. Відновлення маршруту №474 не планується, і навіть до розгляду питання влада не повертається.
У якості альтернативи мешканцям пропонують користуватися маршрутом №104, який також прямує до метро “Харківська”. Проте, як зазначено у відповіді, на ньому працює лише 5 автобусів. Цього критично недостатньо: мешканці скаржаться, що в години пік у транспорт неможливо потрапити, а перші рейси починаються надто пізно, і дістатися на роботу до 07:00 майже нереально.
Окремо згадується й маршрут №529 “Бортничі – просп. Червоної Калини”, на якому колись планують випустити 12 автобусів. Але цей маршрут не з’єднує мікрорайон із метро і не вирішує проблему добирання до центральної частини Києва. До того ж, сам Департамент визнає, що через геометрію вулиці Левадної пускати великі автобуси туди неможливо - розглядається варіант закупівлі транспорту малої місткості, але без конкретних термінів чи зобовʼязань.
Тим часом, на сайті Київради ще збирає голоси електронна петиція з вимогою відновити маршрут №474 або створити новий, зі зручним графіком і достатньою кількістю автобусів. Проте вже зараз зрозуміло, що навіть у разі успішного збору голосів влада не піде назустріч мешканцям - отримана відповідь КМДА фактично закриває питання, не пропонуючи рівноцінної альтернативи.
У коментарях обурені відповіддю кияни реагують дуже різко. Люди задають риторичне, на жаль питання, як з вересня добиратися до Харківської, коли поїдуть школяри та студенти? Зазначають, що навіть якщо маршруток № 529 буде 20, це не врятує ситуацію. І пропонують владі радикальні методи вирішення проблеми - або нехай самі сідають за кермо, або всім Бортничам час проситися назад до Бориспільського району - селище включили до складу столиці у 1988 році. Бо місцевим здається, що столичній адміністрації Бортничі геть не цікаві.
Нагадаємо, нещодавно Інформатор писав про те, що у Києві на житловому масиві Виноградар сталася просто анекдотична ситуація. Між будинками та автівками, запаркованими у дворах, заблукав цілий автобус, повний пасажирів. Його водій вповні скористався можливістю "потинятись дворами", викликаючи здивування й шок у місцевих мешканців.
Також ми розповідали, що кияни просять владу відновити автобусний маршрут на Північне кладовище. Пасажири скаржаться, що маршрут, закритий ще на початках повномасштабного вторгнення, так і не відновили, а дістатися до цвинтаря, де нині ховають мешканців міста, за відсутності громадського транспорту складно й дорого.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.