Киянка вимагає Монобанк повернути 62 677 гривень, які викрали з її рахунку шахраї - на чий бік став суд

Жінка звернулась до Монобанку та поліції щодо вчинення невідомими особами шахрайських дій

Монобанк
У жінки з картки Монобанку викрали кошти, фінустанова відмовляється їх повертати

Жінка звернулась до Монобанку та поліції щодо вчинення невідомими особами шахрайських дій

У жінки з картки Монобанк викрали 62 677 гривень. Клієнтка вимагає повернути кошти. У фінустанові вважають, що вона сама в цьому винна. 

Як йдеться у рішенні Оболонського районного суду Києва, невідома особа заволоділа номером жінки та її Google обліковим записом, за допомогою яких здійснено несанкціонований доступ до її банківських карток, зокрема до рахунку, відкритому в АТ "Універсал Банк". По картці провели ряд операцій.

Жінка з'ясувала, що на її ім'я відкрили кредитні договори у декількох установах на загальну суму 62 677 гривень, які згодом перерахували на рахунки невідомих осіб. Вона звернулась до Монобанку та поліції щодо вчинення невідомими особами шахрайських дій. В ході досудового розслідування встановлено, що вхід до Internet Banking системи Монобанк здійснили з мобільних пристроїв невідомих осіб. Фінустанова у поверненні коштів відмовила.

"При вході до мобільного додатку Монобанк та доступу до карткового рахунку позивачки здійснено хоч і з різних пристроїв, однак з використанням вірного PIN-коду, без зміни фінансового номера клієнта та електронної пошти. Під час телефонного звернення до банку вона повідомила, що назвала код, який отримала у повідомленні невідомим особам. Одразу після її звернення картку було заблоковано", - розповіли у фінустанові. 

Рішення суду

Суд відмовив жінці у задоволенні позову. Ідентифікація була виконана через мобільний додаток, що підтверджується даними з операційної системи Монобанку.

"Таким чином, з врахуванням авторизації клієнта при зміні пристрою, банк не мав жодної правової підстави для відмови у зміні довіреного пристрою. З аналогічних підстав фінустанова провела платіжні операції, оскільки вони супроводжувалися коректним введенням ПІН-коду, що прирівнюється до власноручного підпису клієнта. Отже, позивачка самостійно несе відповідальність за будь-які дії, які були проведені після аутентифікації через мобільний додаток та саме на неї покладений обов'язок нерозголошення інформації за рахунком. Враховуючи, що операція з переказу коштів була здійснена в інтернеті з використання реквізитів платіжної картки, у тому числі CVV-коду, які відомі тільки власнику картки, АТ "Універсал Банк" не повинен нести відповідальність за дану операцію", - наголосили у суді. 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.