Киянин вимагає стягнути з Укрпошти 5 551 гривні, адже його відправлення до Слов'янська не доставив кур'єр - на чий бік став суд

Читать на русском

Укрпошта не повідомила клієнта про повернення його поштового відправлення

Читать на русском
Укпрпошта
Укрпошта не доставила відправлення до Слов'янська, клієнт вимагає виплатити йому 5 551 гривні

Укрпошта не повідомила клієнта про повернення його поштового відправлення

Чоловік відправив посилку до Слов'янська, але її не доставили та повернули назад. Йому довелося звернутися до Шевченківського районного суду Києва з позовом до АТ "Укрпошта". Він вимагає компенсувати матеріальну шкоду в розмірі 551 гривні та моральну шкоду розмірі 5 тисяч гривень.  

Як наголошується у рішенні Шевченківського районного суду Києва, 22 лютого 2022 року чоловік вирішив скористатися послугами акціонерного товариства "Укрпошта" та відправив з кур'єрською доставкою посилку з відділення у Торецьку до Слов'янська. Сума оголошеної цінності складала 500 гривень. 

Через бойові дії на території України з 24 лютого 2022 року поштове відправлення не доставили. Після повторної відправки його повернули. Чоловік звернувся до генерального директора АТ "Укрпошта" із заявою про відшкодування вартості поштового відправлення з оголошеною цінністю 500 гривень та відшкодування вартості пересилання 55 гривень.

Реакція Укрпошти 

В Укрпошті заявили, що кур'єр прибув за адресою отримувача: Донецького окружного адміністративного суду в перших числах березня, але у зв'язку з початком повномасштабної війни 24 лютого 2022 року суд виїхав з постійного місця розташування, за вказаною відправником адресою. До кур'єра АТ "Укрпошта" вийшов тільки працівник охорони, який не уповноважений на отримання пошти, телефони суду не відповідали, адреси для переадресування поштових відправлень суд поштовому відділенні перед евакуацією не надав, клієнт як відправник іншої адреси не зазначив.

"У зв'язку з неможливістю доставки поштового відправлення воно зберігалось у відділенні Слов'янська і 27 квітня 2022 року його відправили назад до Торецька. Відправнику не повідомили про повернення його поштового відправлення, оскільки він не вказав своєї зворотної адреси та не звертався з приводу свого поштового відправлення більше ніж шість місяців з дня приймання поштового відправлення", - розповіли в Укрпошті. 

Яким було рішення суду? 

Позов чоловіка залишили без задоволення. Він не зазначив своєї зворотної адреси та номер за якими АТ "Укрпошта" мала б можливість своєчасно повідомити його про невручення адресату поштового відправлення, про що свідчать дані у накладній.

"Позивач за розшуком поштової кореспонденції звернувся до АТ "Укрпошта" після закінчення шестимісячного строку з дня прийняття для пересилання поштової кореспонденції, суд вважає, що в цьому випадку, відсутня вина відповідача в тому, що позовна заява, яку направили поштовою кореспонденцією, не вручили Донецькому окружному адміністративному суду. За таких обставин відсутні підстави для задоволення вимог про відшкодування матеріальної шкоди в розмірі 551 гривні", - наголосили у суді. 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.