Киянин на АЗС ОККО недоотримав 16 літрів пального та вимагає компенсацію у розмірі 20 тисяч гривень - що вирішив суд

Вважаючи, що його обрахували, клієнт попросив менеджера АЗС пояснити, як могла статися така ситуація та запропоновував злити пальне, щоб дійсно в цьому переконатися

ОККО
Чоловік вимагає від АЗС ОККО компенсацію у розмірі 20 тисяч гривень, бо недоотримав 16 літрів пального

Чоловік приїхав на АЗС ОККО, аби заправити пальне у паливний бак автомобіля, який становить 70 літрів. Він вимагає повернути кошти за недоотримані 16 літрів пального на загальну суму 267 гривень, а також відшкодувати завдану моральну шкоду, яка оцінюється у 20 тисяч гривень. Про це йдеться у рішенні Деснянського районного суду Києва, опублікованому 23 листопада 2016 року. 

Чоловік є власником автомобіля «Volkswagen Passat В4», об'єм паливного бака якого 70 літрів. 22.08.2014 року він заїхав на автозаправну станцію ПП «ОККО-НАФТОПРОДУКТ». На той час на АЗС діяла акція «Четверта заправка зі знижкою». Заправку три рази по 15 літрів бензину марки А-92-Євро5-Е5 здійснив працівник АЗС на колонці № 5. Під час розрахунку за придбане пальне касир АЗС видав три фіскальні чеки:

  • № 8123 на суму 250 гривень за покупку 15 літрів бензину марки А-92-Євро5-Е5,
  • № 8124 на суму 250 гривень за покупку 15 літрів бензину марки А-92-Євро5-Е5,
  • № 8125 на суму 250 гривень за покупку 15 літрів бензину марки А-92-Євро5-Е5.

Тобто, паливний бак було заправлено на 45 літрів бензину. Від'їхавши від АЗС на 100 метрів чоловік звернув увагу, що стрілка на показнику палива в його автомобілі не показує навіть 30 літрів, тому повернувся на АЗС. На тій же колонці № 5 попросив працівника АЗС заправити повний бак бензину. Під час розрахунку в касі АЗС касир надала йому фіскальний чек № 0002 на суму 649 гривень на 41,4 літра бензину марки А-92-Євро5-Е5. Тобто в період у 12 хвилин у паливний бак його автомобіля, місткістю 70 літрів, заправили 86 літрів. Вважаючи, що його обрахували, клієнт попросив менеджера АЗС пояснити, як могла статися така ситуація та запропоновував злити пальне, щоб дійсно в цьому переконатися. Менеджер відповів, що резервуари для пального у них відсутні та безпідставно звинуватив громадянина у шахрайстві, що завдало моральних страждань. 

 Яким було рішення суду? 

Суд відмовив чоловіку в задоволенні позову. Він не надав доказів того, що 22.08.2014 року звертався на АЗС ОККО для заправки саме автомобіля «Volkswagen Passat В4», об'єм паливного бака якого 70 літрів, а не іншого транспортного засобу, що заправка здійснювалась безпосередньо лише у бак автомобіля, а не в інші місткості (каністри).

"Позивач 86,4 літра палива придбав не одночасно, а з певним інтервалом, під час якого він залишав територію АЗС, що унеможливлює точне встановлення об'єму палива, яке знаходилось у баці автомобіля при його повторному зверненні для дозаправлення на АЗС. Пояснення про те, що він був змушений повернутись на АЗС, оскільки після перших трьох заправок на 45 літрів індикатор палива у його авто не показував навіть 30 літрів, не підтверджуються жодними доказами по справі. Відповідно до наданих представником відповідача даних повірки колонки № 0934176, копій актів перевірки ПРК на точність відпуску нафтопродуктів від 17.07.2014 року та 27.08.2014 року, порушень у роботі ПРК не виявлено. Таким чином, суд приходить до висновку про необґрунтованість позовних вимог громадянина про стягнення коштів за 16 літрів палива в розмірі 267 гривень, оскільки ним не надано жодних доказів в їх обґрунтування, а тому відмовляє в їх задоволенні", - наголосив суд. 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube