Пасажири масово критикують вивіски на столичних автобусах і тролейбусах за погану видимість, плутанину в напрямках і дратівливі бігучі стрічки
Стоїш на зупинці, дивишся, хто приїхав - і нічого не розумієш: про схожі ситуації розповідають десятки киян. Скарги стосуються як дизайну, так і зручності використання табло - аж до припущень про марнотратство. Нема претензій хіба що до гуманітарних автобусів, на яких чомусь все працює, як потрібно.
Електронні табло з інформацією про маршрут, встановлені на автобусах і тролейбусах Києва, стали предметом гарячого обговорення у Facebook-спільноті “Транспорт Києва”. У дописі, який зібрав десятки коментарів, користувачі висловлюють невдоволення й їхнім виглядом, і функціональністю. Одна з головних претензій - складність зчитування інформації.
“Прочитати на них щось взагалі неможливо. Як і зрозуміти, куди прямує транспорт”, - скаржиться авторка допису, розповідаючи, як її сестра ледь не запізнилась на поїзд через неправильне розуміння автобусного маршруту.
У відповідях кияни скаржаться, що текст на табло постійно змінюється, біжить занадто швидко, а на сонці взагалі не видно нічого. Крім того, вказують пасажири і на інші проблеми: електронні табло показують лише кінцеву зупинку або її скорочення, замість повного маршруту з початковою точкою. Через це пасажири не можуть зрозуміти, куди прямує транспорт, особливо якщо не знають усіх маршрутів на памʼять, а за 20 секунд важко зорієнтуватися, куди точно він їде.
Дехто згадує випадки, коли через незрозумілі позначення сідав не на свій транспорт або чекав довше, бо пропустив потрібний маршрут. Є й думки, що проблема в дешевизні пристроїв, мовляв, ось гуманітарні автобуси обладнані набагато якіснішими табло, ніж комунальні.
Водночас окремі коментатори наводять приклади з Європи, де електронні табло мають єдиний стандарт. Наприклад, у Франції, як зазначає один із користувачів, колір тексту змінюється залежно від пори дня для кращої видимості. Пропонують і рішення: використовувати великі, яскраві літери з нерухомими написами, а також додати голосові оголошення у всіх автобусах, а не вибірково.
Серед найчастіших побажань до “Київпастрансу” - зробити інформацію на табло чіткою, статичною і зрозумілою з першого погляду. Кияни хочуть бачити маршрут у форматі “звідки - куди”, а не вгадувати його з бігучої стрічки. Як зазначає один із користувачів, “бо це ж зараз не допомога, а неповага до пасажирів”.
Нагадаємо, раніше Інформатор писав, що на вулиці Києва може повернутися історичний ретро-трамвай - синій вагон з номером 1892 передали на відновлення до Дарницького депо. І є надія, що столиця нарешті не відставатиме від інших міст та отримає власний працюючий ретро-трамвай після більше ніж 10-річної перерви. У цехах Дарницького депо реконструювали ексклюзивний транспорт.
А ще раніше ми розповідали, що у Києві трамвай К-1М8, що був розроблений підприємством "Татра-Юг", поставив рекорд, штовхаючи перед собою одразу два інші трамваї - KT3-UA "Кобра" та звичайний Tatra T3. Загальна вага рухомого складу, що штовхав трамвай, склав 53 тони. Це рекорд для Києва, і не лише для столиці, - де-факто зчеплений трамвай штовхав чотири інших вагони.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.