Термінали самообслуговування - ненадійний засіб оплати проїзду
На сайті електронних петицій Київської міськради зареєстрували нове звернення – кияни просять відкрити каси метрополітену. Серед причин називають ненадійність терміналів самообслуговування та порушення приватності. Протягом тижня петиція зібрала майже 400 підписів.
Після повномасштабного вторгнення проїзд в метрополітені зробили офіційно безкоштовним на час військового стану. Так було майже три місяці. Проте, коли проїзд знову став платним, то каси метрополітену не відкрили, вони так і залишилися закритими.
«Для придбання абонементних талонів та поповнення електронних карток метрополітен пропонує користуватися програмно-технічними комплексами самообслуговування (ПТКС) приватної компанії ТОВ ФК "Контрактовий дім". В такому режимі метрополітен працює вже півтора роки, і за цей час ПТКС показали себе як ненадійний та не придатний для повноцінного застосування засіб оплати проїзду, який постійно виходить з ладу та дає збої в роботі», - зауважує автор петиції Тетяна Гудзь.
Далі вона обґрунтовує свою пропозицію відкрити каси метрополітену тим, що:
«В зв'язку з чим вимагаємо негайного реагування та відновлення роботи кас метрополітену, обладнання яких досі збережене і придатне до застосування за призначенням, хоча б у кількості однієї каси на станцію, та припинення знущання над пасажирами метрополітену», - йдеться в петиції, яку з 29 січня 2024 року підписали майже 400 киян.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.