Кияни просять відкрити каси метрополітену : зареєстровано петицію

Читать на русском

Термінали самообслуговування - ненадійний засіб оплати проїзду

Читать на русском
Київський метрополітен
Придбати квитки в метрополітені можна тільки через термінали самообслуговування

Термінали самообслуговування - ненадійний засіб оплати проїзду

На сайті електронних петицій Київської міськради зареєстрували нове звернення – кияни просять відкрити каси метрополітену. Серед причин називають ненадійність терміналів самообслуговування та порушення приватності. Протягом тижня петиція зібрала майже 400 підписів.

Після повномасштабного вторгнення проїзд в метрополітені зробили офіційно безкоштовним на час військового стану. Так було майже три місяці. Проте, коли проїзд знову став платним, то каси метрополітену не відкрили, вони так і залишилися закритими.

«Для придбання абонементних талонів та поповнення електронних карток метрополітен пропонує користуватися програмно-технічними комплексами самообслуговування (ПТКС) приватної компанії ТОВ ФК "Контрактовий дім". В такому режимі метрополітен працює вже півтора роки, і за цей час ПТКС показали себе як ненадійний та не придатний для повноцінного застосування засіб оплати проїзду, який постійно виходить з ладу та дає збої в роботі», - зауважує автор петиції Тетяна Гудзь.

Далі вона обґрунтовує свою пропозицію відкрити каси метрополітену тим, що:

  • По-перше, дані каси належали метрополітену і обслуговувалися метрополітеном. Всі поломки, збої та виходи з ладу реєстраторів розрахункових операцій, які були в касах - оперативно ліквідовувалися працівниками метрополітену одразу на місці. Термінали ж самообслуговування (тобто ПТКС) належать приватній компанії, а метрополітен до них не має доступу, тож у разі виходу з ладу ПТКС, навіть якщо у ньому просто закінчився папір, відновлення роботи необхідно буде чекати щонайменше декілька годин, і весь цей час люди не зможуть купити квитки і потрапити і метрополітен;
  • По-друге, ПТКС можуть спожити лише окремі види банкнот та монет. Так, вони не приймають монети певних номіналів (0.1 та 0.5 грн) та купюри дуже великих номіналів (500 та 1000 грн). Тобто, якщо у людини є 8 гривень монетами по 50 коп., або є 500 гривень однією банкнотою - вона не зможе скористатися послугами метрополітену, так як розмін грошей також не передбачений.
  • По-третє, решта. ПТКС все ж можуть видавати решту монетами, але лише в межах 50 гривень. Тобто, якщо у людини є 100 гривень, а їй необхідно придбати квиток за 8, то решту (92 гривні) термінал їй запропонує покласти на телефон, банківську картку (з комісією) або ж купити ще квитки. 
  • По-четверте, для купівлі квитків необхідно вводити номер телефону. Це також подобається далеко не всім громадянам, які не вважають за необхідне ділитися своїм номером телефону незрозуміло з ким;
  • По-п'яте (і найголовніше) - станом на даний час не існує альтернативного способу придбання квитків та карток і їх поповнення за готівку, окрім ПТКС ТОВ ФК "Контрактовий дім".  На даний час приватна компанія може за власним бажанням вимкнути всі термінали і паралізувати роботу метрополітену - люди просто не зможуть в нього потрапити.

«В зв'язку з чим вимагаємо негайного реагування та відновлення роботи кас метрополітену, обладнання яких досі збережене і придатне до застосування за призначенням, хоча б у кількості однієї каси на станцію, та припинення знущання над пасажирами метрополітену», - йдеться в петиції, яку з 29 січня 2024 року підписали майже 400 киян.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.