Укрзалізниця продовжує робити вокзали більш доступними та інклюзивними для всіх подорожуючих
З 1 грудня працівники інфозон головних вокзалів Києва та Львова отримали спеціальні планшети, зі встановленою програмою для пасажирів з порушеннями слуху. У 2024 році проєкт планується масштабувати на вокзали з великим потоком пасажирів.
В Укрзалізниці повідомили, що працівники інформаційної зони Київського вокзалу отримали спеціальні планшети зі встановленою програмою для пасажирів з порушеннями слуху.
«Програма дозволяє спілкуватися співробітникам вокзалу з пасажирами за допомогою української жестової мови. Для цього працівник звертається до перекладача через відеозв'язок, забезпечуючи комфортне спілкування без будь-яких бар'єрів», - йдеться в повідомленні компанії.
В Укрзалізниці також нагадали, що на залізничних вокзалах Києва та Львова діють інформаційні зони. Тут фахівці завжди готові надати пасажирам допомогу, зокрема викликати вокзального помічника, який супроводить подорожуючих з числа маломобільних груп населення до поїзда або вокзалом.
Спецзамовлення квитків доступне на 17 поїздів, які найпопулярніші серед військовослужбовців. Зокрема, це маршрути до міст, наближених до зони ведення бойових дій та зворотно.Військовослужбовці можуть бронювати квитки як для себе, так і для побратимів, з якими разом збираються в дорогу.
«Відтепер військовослужбовці можуть придбати проїзний документ, навіть якщо поїздка раптова, наприклад, на лікування, у відрядження або до рідних у довгоочікувану відпустку, а квитки вже розкупили. Віримо, що це дозволить спростити життя тим, кому ми зобовʼязані свободою та життям», — зауважив голова правління АТ «Укрзалізниця» Євген Лященко.
Сервіс доступний на цьому порталі. Тож у разі відсутності квитків у продажу забронювати їх військовослужбовці можуть онлайн.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.