Київський фунікулер перевірять ультразвуком: шукатимуть вади у кріпленні канатів до вагонів

КП Київпастранс замовило роботи з обстеження несучих систем вагонів фунікулера, причому обстежуватимуть кріплення як візуально, так і за допомогою сучасних дослідницьких технологій

Ремонт киїського фунікулера Київпастранс громадський транспорт
У київського фунікулера перевірять стан несучих систем обох вагонів, вузлів кріплення канатів, зварних швів їх приварки до балок рам вагонів

У Києві проводять роботи з обстеження несучих систем вагонів фунікулера. КП "Київпастранс" вже здійснило закупівлю таких робіт, вони обійдуться бюджету підприємства у 59,1 тис грн. Сам транспорт вже зачинено на щорічний плановий ремонт, який триватиме до 26 серпня.

Про проведення обстеження несучих систем двох вагонів фунікулера з вузлами кріплення канату йдеться у документах про закупівлю, яку здійснило КП "Київпастранс" ще у середині липня. Закупівлю було проведено 15 липня, а здійснюватиме роботи ДП "Дослідне конструкторсько-технологічне бюро Інституту електрозварювання ім. Є.О. Патона НАН України". Вартість робіт складе 59,1 тис грн.

Згідно з договором, транспорт перевірятимуть на нижній станції фунікулера. Виконавець має оцінити стан несучих систем обох вагонів, вузлів кріплення канатів, зварних швів їх приварки до балок рам вагонів. Окрім чисто візуального контролю елементів зварки, замовник просить виконати ще ультразвуковий контроль зварних швів, а також магнітопорошковий або капілярний контроль швів стикування основних елементів рами та вузла кріплення каната.

В кінці робіт виконавець має скласти висновок про технічний стан несучих систем вагонів з вузлами кріплення каната і зварних швів приварки цих вузлів кріплення до балок рами обох вагонів. Усі роботи триватимуть впродовж 20 днів від моменту, коли замовник перерахує передоплату за перевірку. Але, зазначимо, що ремонт згідно з попередніми повідомленнями триватиме до 26 серпня, відтак, роботи вже напевно почалися.

Що ще зроблять під час ремонту та як пасажирів спускали з кабін на східці драбиною

Нагадаємо, Інформатор писав про те, що під час планового ремонту фунікулеру фахівці “Київпастрансу” планують провести ремонт трьох зал - машинної, компресорної та тиристорної, а також поточний ремонт вагонів. А замість окремої лінії живлення на всяк випадок обстежать контактну мережу. Шпали теж перевірять - можливо, й замінять за необхідності. Після ремонту та перед запуском проведуть статичні та динамічні випробування під навантаженням.

Також ми розповідали про те, що у київському фунікулері було вже декілька випадків знеструмлень, коли пасажирів доводилося буквально драбиною спускати з кабін на східці, тепер міські чиновники знайшли елегантний вихід: повідомляють адміністрацію канатного транспорту про знеструмлення трохи заздалегідь. Про те, що робить у таких випадках персонал фунікулеру, та про особливості відключень світла Інформатор поспілкувався зі співробітниками транспорту.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube