ТРЦ Dream на Оболоні створює для своїх відвідувачів спеціальний режим: приглушатиме світло, вимикатиме гучну музику й не використовуватиме динамічні екрани та голосові оголошення
Перший з київських ТРЦ запровадив у себе "годину тиші". Йдеться про ініціативу КМДА щодо впровадження у великих ТРЦ й маркетах спеціального режиму для відвідувачів, що перебувають у вразливому стані: для них приглушатимуть світло, вимкнуть гучну музику, не використовуватимуть динамічні екрани й голосові оголошення. Першим закладом, що зголосився зробити в себе годину тиші, став ТРЦ Dream на Оболоні: вона триватиме щодня з 17:00 до 18:00.
Про запровадження години тиші ТРЦ Dream повідомив у соцмережах. Зауважили: роблять це заради відвідувачів, в яких є потреба у інклюзивному середовищі - а таких доволі багато серед гостей торговельного центру. Час, у який стишуватимуть світло й мінімізуватимуть усі подразники всередині, призначили з 17:00 до 18:00 щодня.
"Ми робимо світло м’якшим, а простір – спокійнішим, щоб кожен почувався комфортно. Це наша маленька турбота про людей із ПТСР, ветеранів, батьків із малюками чи старших відвідувачів. Та й просто для кожного, хто хоче трохи перепочити від міського ритму. Бо справжня увага до людей у дрібницях", - зауважили у соцмережах ТРЦ Dream.
Цікаво, що користувачі Threads розділилися у своїх оцінках ініціативи, до якої долучився ТРЦ. Одні вважають починання прогресивним і хвалять підприємців за "класну ідею". Інші - зауважують, що години замало задля того, аби неквапливо пройтися магазинами й зробити покупки. Є й такі, хто "хейтить" саму ідею.
Втім, початок вже покладений, і віднині до ініціативи долучатиметься все більше київських ТРЦ й магазинів. Сам задум полягає у допомозі людям із посттравматичним стресовим розладом, розладом аутистичного спектра, сенсорною чутливістю або підвищеною тривожністю спокійно відвідувати публічні місця.
Нагадаємо, Інформатор писав, що з ініціативою впровадити годину тиші у київських ТРЦ й маркетах виступили у КМДА. Ідею висловила заступниця міського голови Марина Хонда, закликавши великі заклади добровільно впровадити нові для себе правила заради допомоги тим відвідувачам, для кого похід до магазину - непроста справа.
А ще у травні ми розповідали, що ТРЦ Ocean Mall у Києві, який обіцяють відкрити вже понад шість років, знову змінив терміни запуску. За оновленими планами, один з найбільших торгово-розважальних центрів Східної Європи має відкрити двері восени 2025 року. Це буде вже шоста з 2018 року спроба почати роботу.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.