День закритих дверей: на Борщагівській лінії швидкісного трамваю почали масово блокувати входи

Читать на русском

Пасажири скаржаться, що двері на вхід та вихід зі станцій перекривають картатими стрічками, та побоюються, що це є першим кроком до хвилі вандалізму, як вже колись було з радянською інфраструктурою

Читать на русском
Проблеми у транспортній інфраструктурі Києва
Про саме централізоване закриття дверей свідчать картаті стрічки, які вішають на входи та виходи

Пасажири скаржаться, що двері на вхід та вихід зі станцій перекривають картатими стрічками, та побоюються, що це є першим кроком до хвилі вандалізму, як вже колись було з радянською інфраструктурою

На Борщагівській лінії швидкісного трамваю (лінія №1) останніми тижнями почали блокувати двері на вхід/вихід зі станцій. На кожній із зупинок нині зазвичай не працюють 2-4 двері, причому йдеться саме про централізоване закриття виходів, оскільки їх позначають картатими смужками. Пасажири вже побоюються, що це спричинить хвилю вандалізму - саме так сталося зі старою, ще радянською, інфраструктурою.

Новенькі двері, що були встановлені на лінії швидкісного трамваю на Борщагівці під час ремонтних робіт з 2019 по 2021 роки, почали блокувати на вхід та вихід. Про це повідомляють пасажири, що часто користуються цим видом транспорту, у міських пабліках, присвячених транспорту Києва. Так, у одній з груп киянин Олексій Сомін звернув увагу на те, що на кожній зі станцій мінімум одна, а частіше - 2-4 двері не працюють, натомість, вони позначені картатими стрічками, що свідчать про ремонт.

За словами киянина, ще кілька місяців тому якщо двері й зачинялися, масового характеру це явище не мало. Закривати входи/виходи почали з початком весни: так, за словами Соміна, на зупинці "вул. Гната Юри" вже не працює вся вхідна група, причому однаково закривають і старі алюмінієві, й нові антивандальні двері.

"Нагадаю, з чого почався закат попередньої радянської версії швидкісного трамваю. Першими перестали працювати саме двері, їх зняли і більше не повертали, разом з цим зникли чергові/касири, а потім станції стали печерами без світла, а місцями і туалетами", - попереджує Олексій Сомін.

"Трамваї-перевертні" та нова швидкісна лінія до Бучі

Нагадаємо, нещодавно Інформатор писав, що у Києві деякі трамваї змінюють номер маршруту прямо у процесі руху. Про це пишуть кияни у фахових пабліках у соцмережах. Зазначають, що зміни помічають, коли перевіряють рух трамваями прямо у процесі - наразі це дозволяє зробити застосунок, що транслює дані з трекерів всередині рухомого складу. На метаморфози із номером маршруту 5 березня звернув увагу один з учасників групи у Facebook "Пасажири Києва", де кияни обмінюються враженнями та скаржаться на недоліки транспортної системи міста.

Також ми розповідали про ідею запустити трамвай з Києва до Бучі, про що зазначала народна депутатка Олена Шуляк ще в середині січня 2024-го. За її словами, такий проєкт передбачений програмою комплексного відновлення Київщини, а точний маршрут трамваю звучатиме так: "Київ-Буча-Гостомель-Блиставиця". Втім, фахівці, які досліджували програму розвитку саме транспортної інфраструктури області, не знайшли там проєкту, про який розповіла нардепка. А у соцмережах невдовзі почали кпинити: мовляв, значно цікавіше буде протягнути метро одразу до Броварів.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.