Пасажири скаржаться, що двері на вхід та вихід зі станцій перекривають картатими стрічками, та побоюються, що це є першим кроком до хвилі вандалізму, як вже колись було з радянською інфраструктурою
На Борщагівській лінії швидкісного трамваю (лінія №1) останніми тижнями почали блокувати двері на вхід/вихід зі станцій. На кожній із зупинок нині зазвичай не працюють 2-4 двері, причому йдеться саме про централізоване закриття виходів, оскільки їх позначають картатими смужками. Пасажири вже побоюються, що це спричинить хвилю вандалізму - саме так сталося зі старою, ще радянською, інфраструктурою.
Новенькі двері, що були встановлені на лінії швидкісного трамваю на Борщагівці під час ремонтних робіт з 2019 по 2021 роки, почали блокувати на вхід та вихід. Про це повідомляють пасажири, що часто користуються цим видом транспорту, у міських пабліках, присвячених транспорту Києва. Так, у одній з груп киянин Олексій Сомін звернув увагу на те, що на кожній зі станцій мінімум одна, а частіше - 2-4 двері не працюють, натомість, вони позначені картатими стрічками, що свідчать про ремонт.
За словами киянина, ще кілька місяців тому якщо двері й зачинялися, масового характеру це явище не мало. Закривати входи/виходи почали з початком весни: так, за словами Соміна, на зупинці "вул. Гната Юри" вже не працює вся вхідна група, причому однаково закривають і старі алюмінієві, й нові антивандальні двері.
"Нагадаю, з чого почався закат попередньої радянської версії швидкісного трамваю. Першими перестали працювати саме двері, їх зняли і більше не повертали, разом з цим зникли чергові/касири, а потім станції стали печерами без світла, а місцями і туалетами", - попереджує Олексій Сомін.
Нагадаємо, нещодавно Інформатор писав, що у Києві деякі трамваї змінюють номер маршруту прямо у процесі руху. Про це пишуть кияни у фахових пабліках у соцмережах. Зазначають, що зміни помічають, коли перевіряють рух трамваями прямо у процесі - наразі це дозволяє зробити застосунок, що транслює дані з трекерів всередині рухомого складу. На метаморфози із номером маршруту 5 березня звернув увагу один з учасників групи у Facebook "Пасажири Києва", де кияни обмінюються враженнями та скаржаться на недоліки транспортної системи міста.
Також ми розповідали про ідею запустити трамвай з Києва до Бучі, про що зазначала народна депутатка Олена Шуляк ще в середині січня 2024-го. За її словами, такий проєкт передбачений програмою комплексного відновлення Київщини, а точний маршрут трамваю звучатиме так: "Київ-Буча-Гостомель-Блиставиця". Втім, фахівці, які досліджували програму розвитку саме транспортної інфраструктури області, не знайшли там проєкту, про який розповіла нардепка. А у соцмережах невдовзі почали кпинити: мовляв, значно цікавіше буде протягнути метро одразу до Броварів.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.