Це хаос: депутат Київради розповів, чому у Києві дороги латають завжди восени

Андрій Вітренко вважає, що міська влада діє без системного плану і вручну, поспіхом витрачаючи кошти, що залишилися у міському бюджеті

Ремонт дороги Андрій Вітренко
Опозиційний депутат Київради Андрій Вітренко пояснив, чому найбільше й найчастіше дороги, мости й іншу інфраструктуру у столиці ремонтують саме восени

У вересні міська влада Києва попередила про проведення низки ремонтів. До кінця року робитимуть Парковий міст на Труханів острів, до середини жовтня - підземний перехід ("Трубу") на Майдані Незалежності, до 20 жовтня - вул. Зодчих на Святошині. До кінця поточного місяця лататимуть дірки на Столичному шоссе у Голосіївському районі та на бульварі Миколи Міхновського на Печерську. Депутат Київради Андрій Вітренко пояснив: те, що усі ці роботи відкладають на осінь - не випадковість.

Про причини, з яких ремонтні роботи у Києві зазвичай відкладаються на осінь, очільник "бюджетної" комісії міськради Вітренко розповів у дописі на Facebook. Він зауважив, що кияни все частіше бачать на вулиці попереджуючі знаки "обмеження руху через ремонтні роботи" та задаються питанням - чому техніка завжди виїжджає на вулиці у вересні-жовтні. Адже саме у ці місяці починає дощити, а на проїжджій частині - самі транспортні затори.

"Це відбувається, бо команда мера Віталія Кличка вже понад 10 років діє хаотично і "вручну", без системного плану. Тендери затягуються до літа, а кошти освоюють поспіхом восени. Плюс політичний піар. Міська влада любить показати "роботу на асфальті" саме під кінець року", - пояснив Вітренко у дописі.

Через це, вважає депутат, страждає ціле місто: водії витрачають години у заторах і гроші на пальне, громадський транспорт - спізнюється, через що пасажири їдуть на роботу 1,5 години замість 30 хвилин. А мешканці будинків, що стоять біля доріг, де триває ремонт, - живуть у пилюці й гуркоті. До того ж, поспішні осінні ремонти мають низьку якість - покладений у холод і вологу асфальт розсипається вже навесні.

"У результаті мільярди з бюджету закопуються в землю. Кияни щодня стоять у заторах, а підрядники КМДА знову отримують заробітки наступного року. Мер Кличко любить звітувати про кількість відремонтованих кілометрів доріг. Але киян цікавить не кількість, а якість і комфорт", - зауважив депутат, додавши, що місто потребує системного планування, а не піар-зусиль влади.

Зауважимо, втім, що Андрій Вітренко є радикально опозиційно налаштованим до міської влади політиком. Він очолює фракцію "Слуга народу" у Київраді та системно критикує дії голови КМДА і його команди.

Київрада порізала сумнівні земельні питання та планує просити грошей на метро до Троєщини

Нагадаємо, днями Інформатор писав, що Київрада планує залучити близько 68 млрд грн (приблизно 1,5 млрд євро) від міжнародних фінансових організацій на будівництво Подільсько-Вигурівської лінії метро. За задумом, вона має з’єднати правий і лівий береги столиці та забезпечити довгоочікуване сполучення з Троєщиною. Відповідний проєкт рішення буде розглянутий на найближчій сесії Київради 25 вересня 2025 року.

Також ми розповідали, що Київрада днями скоротила перелік земельних питань для розгляду на сесії 25 вересня. Та навіть попри таке скорочення, частина з них ще викликає підозри щодо прозорості та доброчесності - простіше кажучи, можуть бути "земельними схемами".

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Україна на часі Youtube
Інформатор у
телефоні 👉
Завантажити