Бізнес по-київськи: майстриню манікюру шеймили у соцмережах та погрожували судовим позовом

Про вимагання грошей із застосуванням соцмереж розповіла дрібна підприємиця із одного зі спальних районів столиці: її клієнтка, невдоволена якістю послуг, почала правити кошти нібито "на лікування" нігтів, пошкоджених під час процедур

Шахрайство малий бізнес манікюрний салон Київ
Клієнтка спочатку була задоволена процедурою, згодом написала про претензії та почала вимагати компенсацію

У Києві з'явився новий вид афери, пов'язаний із поганою захищеністю самозайнятих працівників. Він полягає у цькуванні та шантажуванні підприємців через, нібито, неякісно виконану роботу. Вже є перші жертви: так, одна з них, майстриня манікюру на ім'я Анастасія Барта, розповіла про ймовірну спробу видурити з неї чималу суму коштів шляхом шантажу.

"Посміхалася, гладила моїх котів"

Майстриня працює на дому, тож і свою клієнтку приймала у власному помешканні. Розповідає: жінка, що звернулася за послугами у середині минулого тижня, після проведення процедур спочатку ніби була задоволена.

"Прийшла вона до мене у середу. Не було кольору, як вона хотіла, тому обрала інший. Посміхалась, гладила моїх котів. Всю процедуру дуже сіпалась, через що я не могла їй нафарбувати нормально нігті. На мої зауваження не реагувала. В кінці процедури дуже дякувала, говорила, який гарний колір. І сказала: через три тижні прийде на корекцію", - розповіла майстриня манікюру Анастасія Барта у соцмережі "Х".

Але того ж вечора клієнтка надіслала декілька повідомлень, у яких поскаржилася на роботу майстрині. Анастасія виклала скріншоти, на яких клієнтка скаржиться на колірне рішення і якість виконання, додаючи, що "чоловік мало свідомість не втратив", побачивши нігті. Згодом додала: "сіпалася через те, що було боляче", і запропонувала "вирішити проблему".

"Я витратила свій час і отримала неякісну роботу. Давайте вирішимо це питання. Ще ніколи в мене не було таких ускладнень після манікюру. Я прошу повернути мені мої гроші", - написала клієнтка, додавши номер картки.

Спершу діалог між клієнткою та майстринею був більш-менш конструктивним
Спершу діалог між клієнткою та майстринею був більш-менш конструктивним. Скріншоти: Анастасія Барта у "Х"

Булінг та шеймінг

Майстриня стверджує, що після того, як вона запропонувала відвідати її салон повторно, щоб зняти покриття нігтів та повернути кошти, клієнтка почала її ображати. Вона заблокувала їй можливість писати, але тоді та почала коментувати вже під світлинами, що виставляла сама Анастасія у акаунті свого салону, у тому числі з "фейкових" акаунтів.

Судячи з коментарів, клієнтка звинуватила майстриню ще й у тому, що та не дезинфікувала інструменти, якими робилися процедури. Також вона поскаржилася на болі у пальцях і повідомила, що звернулася до лікарні, де їй, начебто, діагностували "підозру на грибок", а згодом - пообіцяла подати судовий позов проти майстрині.

"Погрожує судом, пише, що була у лікаря і в неї підозра на грибок. Хоча його не можна діагностувати, якщо на нігтях є покриття. Також вона записувала нашу процедуру всю на диктофон", - зазначила Анастасія Барта.

За словами майстрині, прозвучали й цілком конкретні погрози: по-перше, прийти додому до виконавиці робіт (нагадаємо, манікюр робили за місцем проживання, тож адреса клієнтці відома). По-друге, ще в процесі виконання манікюру клієнтка "ненав'язливо" повідомила, що її чоловік є буцімто ветераном із психічними розладами.

"Її чоловік ветеран з якоюсь психоневрологічною контузією, через що будь-який стрес приводить його до приступів типу епілепсії. Це з її слів", - зазначила Анастасія у дописі.

З'ясувалося, що клієнтка весь час вела запис на диктофон. Скріншот "Х" Анастасії Барта
З'ясувалося, що клієнтка весь час вела запис на диктофон. Скріншот "Х" Анастасії Барта

Як вирішилося питання

По-третє, клієнтка висловила бажання "взяти рекламу в блогера", щоб розповісти про нібито низьку якість послуг у фахівчині. Зрештою, історія коштувала майстрині лише нервів: клієнтка погодилася відмовитись від претензій в обмін на дороговартісну процедуру від колеги Анастасії, майстрині з нарощування волосся. Відповідний скрін переписки дівчина також оприлюднила у коментарях під своїм дописом.

Зазначимо, що наразі ситуація представлена лише словами Анастасії Барти, що вважає себе постраждалою стороною. Інформатор готовий надати слово іншій стороні - клієнтці, яка залишилася невдоволеною якістю послуг. Втім, звернемо увагу на особливості конфлікту: він, найімовірніше, готувався заздалегідь, оскільки клієнтка вела аудіозапис під час проведення маніпуляцій.

Також у скрінах переписки між клієнткою та майстринею є певні ознаки шантажу: так, клієнтка каже про наміри "звернутися до суду" і прямо пише про "владнання питананя" шляхом грошової компенсації. За певних умов це можна кваліфікувати за ст.189 КК України - "вимагання", що карається позбавленням чи обмеженням волі на строк до 5 років.

Шахрайська схема з автопідвозом та підозра заступнику Кличка по парку "Нивки"

Нагадаємо, нещодавно Інформатор розповідав про викриття шахрайської схеми з продажем через автомайданчик автівок, що були пригнані з-за кордону. Аферист "заробив" понад 1,5 млн грн, підробляючи підписи власників автівок, що залишили на його комісійному майданчику, а також присвоював кошти, отримані від клієнтів, що бажали привезти авта з-за кордону.

Ще раніше ми писали про підозру, яку отримав заступник київського міського голови, Петро Оленич. За даними слідства, він нібито лобіював рішення про виділення землі під забудову в парку "Нивки". Така афера могла завдати громаді столиці збитків на 6,4 млн грн. Попередньо, Оленичу загрожує до 6 років позбавлення волі.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube