Адвент-календар від ЦУМа та обійми з воїном на Даринку: рейтинг ТРЦ Києва за публікаціями в соцмережах

До ТОП найпопулярніших постів, які торговельні центри з усієї України зробили у мережах Instagram та Facebook, потрапили чотири дописи від столичних ТРЦ

ТРЦ соцмережі публікації
В Instagram підписники краще реагують на розіграші, у Facebook - на благодійні проєкти

За підсумками листопада 2024 року Українська рада торгових центрів склала рейтинг публікацій від українських ТРЦ, що зібрали найбільшу кількість реакцій в соцмережах. Щомісячно до нього потрапляють три найкращі дописи, що українські торговельні центри зробили у мережах Instagram та Facebook. Рейтинг публікацій в Instagram сформований за кількістю отриманих вподобайок, у  Facebook - за кількістю реакцій, що отримала публікація.

Про результати листопада повідомила Українська рада торгових центрів. Тут зазначають, що для створення рейтингу аналізуються всі існуючі акаунти ТРЦ України, а потрапляють до нього лише відкриті акаунти з неприхованою кількістю лайків. Серед трьох найкращих постів в Instagram цього місяця опинився допис київського ЦУМа, а у Facebook - публікації “Даринка” та ТРЦ Gulliver. 

ЦУМ зайняв третю сходинку рейтингу з постом про результати розіграшу новорічного адвент-календаря. За ним полювало чимало покупців, адже в універмазі він коштував 4,5 тис грн. Впродовж 10 днів публікація зібрала 2824 вподобайки.

Серед найкращих постів листопада у Facebook другу позицію посів столичний "Даринок". Точніше, його пост про фотоконкурс "1000 обіймів з воїном", організований за ініціативи Управління культури Деснянської РДА. Допис зібрав 1473 реакції підписників.

Третє місце виборов київський ТРЦ Gulliver, пост якого теж стосувався благодійної фотовиставки. Публікація була присячена проєкту "Ширше" - це роботи українського фотохудожника Сержа Сердюкова, які закликають підтримати собак, що постраждали від війни. Допис зібрав 1323 реакції підписників.

Що за новий формат почав пропонувати споживачам Епіцентр, та у яку ціну оцінили ТРЦ Gulliver у Києві

Нагадаємо, днями Інформатор писав про те, що у київському ТРЦ Retroville відкрився новий якірний орендар, магазин Епіцентр Express. Це перший магазин цього ритейлера у форматі окремого орендаря серед великих столичних мегамолів. А самі переговори з Епіцентром, кажуть, були надзвичайно швидкими.

Також ми розповідали про те, що ТРЦ Gulliver, переданий в управління Національному агентству з пошуку та менеджменту активів (АРМА), оцінено у 7,6 млрд грн. Оцінку проводило ПП "Бізнес-консалтинг". Далі АРМА шукатиме йому управителя.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube
Київ