Абонент не відповідає: у Київпастрансі помилилися, внісши приватний номер телефону у власні контакти на сайті

Власниця номеру, що вказано на сайті підприємства, стверджує, що він є "приватним" та не належить до "Київпастрансу"

Робота Київпастрансу
Ймовірно, помилка на сайті виникла з вини адміністраторів

У КП "Київпастранс" помилилися при внесенні телефону для контактів на власному сайті. Так, номер телефону, вказаний у формі для контактів на сайті підприємства, не належить будь-кому з робітників "Київпастрансу". Вочевидь, розробники сайту помилилися при внесенні контакту.

Про це Інформатор дізнався, спробувавши зв'язатись з підприємством за даним номером телефону. Власниця номеру повідомила журналіста про те, що телефон є "приватним", і не має стосунку до комунального підприємства.

Не виключено, що помилка виникла під час наповнення сайту КП "Київпастранс" контактними даними. Вочевидь, хтось із розробників чи адміністраторів помилився у цифрах, коли заповнював дані. Тепер зв'язок з КП "Київпастранс" можливий через корпоративну пошту та номер "гарячої" телефонної лінії, що також вказаний на сайті і працює коректно.

Полюватиме на "зайців" та купуватиме зупинки

Нагадаємо, днями Інформатор писав про те, що КП "Київпастранс" закупив на 2024 рік 800 тисяч бланків, щоб виписувати штрафи тим пасажирам, хто не сплачує за проїзд. З цього можна зробити висновок, що підприємство готується до масового "полювання" на транспортних "зайців".

Також ми повідомляли, що до кінця 2024 року КП "Київпастранс" має отримати 30 сучасних зупинок. Це мають бути три різні види павільйонів, а з переможцем тендеру мають визначитися 2 січня 2024 року. На цей день запланований аукціон з початковою ціною 8,4 млн грн.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube