Дистанційна послуга надає можливість подати заявку на укладання одразу двох договорів – на розподіл та на постачання електроенергії
Онлайн-сервіс від компанії ДТЕК Київські електромережі, запроваджений зовсім нещодавно, користується неабияким попитом у споживачів. І це не дивно, адже виходить велика економія часу - послуга позбавляє клієнтів необхідності відвідувати офіси, збирати документи і чекати в чергах. Тепер подача заявки та вибір постачальника для тих, кому потрібно підключити світло в новому приміщенні, здійснюються за кілька кліків на сайті.
Про те, що договір на світло можна оформити, не виходячи з дому, киянам нагадали у ДТЕК Київські електромережі. Ця послуга запроваджена з вересня 2024 року, і вона дозволяє укласти відразу два необхідні договори для отримання електроенергії в помешканні - на розподіл та постачання. Усе це відбувається дистанційно, через особистий кабінет на сайті компанії.
Раніше для оформлення потрібних договорів доводилося кілька разів особисто звертатися до центрів обслуговування різних компаній. Тепер достатньо зайти на сайт ДТЕК Київські електромережі, заповнити коротку анкету, завантажити документи, обрати постачальника з переліку і підтвердити свої дані. Після цього вся інформація та всі етапи обробки заявки відображаються в особистому кабінеті, а клієнт отримує сповіщення про завершення процесу на електронну пошту.
Новий сервіс працює за принципом “єдиного вікна”, що значно спрощує підключення помешкань до електропостачання. Компанія зазначає, що розвиток таких цифрових сервісів дозволяє уникати зайвих контактів і черг, що особливо важливо в умовах воєнного часу. За цей час понад 14 тисяч киян вже скористались можливістю не йти в офіси й не витрачати час на паперову бюрократію.
Нагадаємо, Інформатор пояснював, як розібратися - які прилади обліку передають показники самі, а яким потрібна допомога. Особливо важливо це для володарів нових двозонних лічильників, які часто вважають, що двозонний настільки “розумний”, що сам передає показники.
Тож, “розумним” лічильником називають прилад обліку, який є частиною автоматизованої системи комерційного обліку електроенергії (АСКОЕ). Саме він автоматично передає показання, а також інформацію про аварії, перевантаження мережі, втрати, несправність приладу тощо. І коли оператор системи розподілу замінює звичайні лічильники на “розумні” у багатоквартирному будинку, АСКОЕ встановлюється одночасно для усіх мешканців.
Багатозонні лічильники, які можуть бути і двозонними, і тризонними, можуть і не мати модулю АСКОЕ. І коли вони не підключені до автоматизованої системи комерційного обліку електроенергії, показники не передаються автоматично, як у випадку з “розумними”.
Також ми розповідали, що компанія "ДТЕК Київські регіональні електромережі" реалізує пілотний проєкт цифрового двійника електромереж. Це віртуальна копія реальних мереж у спеціалізованому програмному забезпеченні, яка моделює роботу мережі, розподіл навантаження та допомагає прогнозувати аварії. Станом на 9 жовтня 2024 року на Ірпінсько-Бучанській ділянці вже оцифровано понад 3 тисячі км ліній та майже півтори тисячі енергооб’єктів.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.