Власників автопарків змушують оновлювати транспорт: з Києва зникнуть старі жовті маршрутки Богдан

Бізнесмени, що надають транспортні послуги у столиці розповідають, що невдовзі проводитимуть заміну старих автобусів на більш комфортабельні сучасні машини та, ймовірно, встановлюватимуть валідатори для безготівкових розрахунків

Громадський транспорт Київ маршрутки
Старенькі маршрутки, добре відомі всім, як "Богдани", можуть невдовзі назавжди поїхати з Києва

З київських маршрутів поволі зникатимуть жовті маршрутки "Богдан А-092". Вже зараз сотні цих мікроавтобусів продаються на електронних торговельних майданчиках: їх виставляють за ціною у 4-10 тисяч доларів (залежно від стану), а самі підприємці-власники кажуть, що транспорт заміняють на більш комфортабельний за вказівкою міських чиновників. Ті ж машини, які ще їздять Києвом, поступово виводитимуть та відправлятимуть в регіони.

Про проведення заміни автобусів Богдан А-092 Інформатору розповіли самі власники маршруток. За словами одного з них, Олега, що працює на приміському маршруті та володіє п'ятьма машинами марки "Богдан", його автопарк пройде заміну впродовж найближчих місяців-півроку.

"Зараз нас поставили перед фактом - потрібно буде заміняти. Маємо час, звісно, дедлайну нам не сказали, але вже повідомили, що старенькі машини треба буде міняти на більш нові. Як варіант - Isuzu Ataman, це ті ж "Богдани", але новіші, випущені Черкаським заводом", - каже Інформатору Олег.

Олег планує розпродавати свій автопарк через електронні майданчики. За його словами, техніка поїде дуже швидко: зараз на автобуси є попит у регіональних центрах країни, зокрема, оновлюють автопарки Житомирські та Черкаські власники. Вартість автобуса коливається від 4 тисяч у задовільному стані до 10, і навіть більше, - якщо машина доглянута і має непоганий ресурс.

Ще один власник автопарку, Іван Олександрович, має десяток автобусів, які обслуговують один з маршрутів всередині міста. З Інформатором він також розмовляв анонімно, і повідомив, що вже почав заміну парку.

"Користуюся лізингом, як більшість з колег. Є враження, що тих бізнесменів, хто володіє маленькими парками, хочуть витиснути з бізнесу - мені мій маршрут дістався непросто, а тепер стане ще складніше. Також є інформація, що нас будуть дотискати з валідаторами - не скажу, що дуже радий з цієї новини, але, кажуть, треба буде встановлювати", - розповів Іван Олександрович.

У жовтні сталося декілька смертельних ДТП за участі маршруток

Нагадаємо, Інформатор писав про те, що наприкінці жовтня у Києві сталася велика ДТП. Старенька вантажівка на повній швидкості влетіла у маршрутку на вул. Вадима Гетьмана, зруйнувавши задню частину автобуса. Одразу після аварії було відомо про мінімум чотирьох постраждалих. Але одна з літніх пасажирок, що отримала важкі травми, дорогою до лікарні померла у кареті "швидкої" допомоги.

Також нещодавно ми повідомляли, що 14 жовтня на автодорозі "Макарів-Бородянка" сталося ще одне тяжке ДТП з маршруткою. Автобус протаранив вантажівку, що була припаркована на узбіччі. На жаль, внаслідок ДТП загинуло двоє людей.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube