В аеропорту Бориспіль нині працює 3,5 тисячі людей - скільки потрібно для відкриття летовища та який вигляд воно має

Читать на русском

На кадрах з аеропорту Бориспіль показано приміщення термінала "Д"

Читать на русском
Бориспіль
Станом на 20 лютого міжнародний аеропорт "Бориспіль" все ще не функціонує, але там працюють 3,5 тисячі людей

На кадрах з аеропорту Бориспіль показано приміщення термінала "Д"

Міжнародний аеропорт "Бориспіль" може відновити свою роботу та приймати авіарейси всього за три тижні. Для цього потрібно отримати дозвіл на польоти. Наразі там немає пасажирів, а лише 3,5 тисячі працівників. Про це йдеться у сюжеті телеканалу Еспресо. Станом на 20 лютого міжнародний аеропорт "Бориспіль" все ще не працює. Окрім працівників летовища, а це більше ніж 3,5 тисячі осіб, які підтримують весь комплекс у належному стані, там нікого немає.

"Як кажуть у керівництві, потрібно три тижні, аби повністю знову приймати та відправляти рейси", - заявив журналіст.

На опублікованих фото і відео можна помітно, що приміщення термінала "Д" перебуває у гарному стані. Пасажирів там немає, лише працівники. 

Аеропорт "Бориспіль" може знову відновити свою роботу за три тижні
Аеропорт "Бориспіль" може знову відновити свою роботу за три тижні

 

Станом на 20 лютого аеропорт "Бориспіль" все ще не працює
Станом на 20 лютого аеропорт "Бориспіль" все ще не працює

 

Окрім працівників летовища, а це більше ніж 3,5 тисячі осіб, які підтримують весь комплекс у належному стані, там нікого немає
Окрім працівників летовища, а це більше ніж 3,5 тисячі осіб, які підтримують весь комплекс у належному стані, там нікого немає

Експерт про можливість відновлення польотів з Борисполя 

Україна не може виконати вимоги до безпеки. Про це у коментарі ТСН.ua розповідав авіаційний експерт Кирило Новіков.

"У цій темі важливим є питання страхових ризиків. Адже власниками пасажирської авіації та й бортів вантажної авіації, є не стільки авіакомпанії, а саме лізингодавці. І будь-який повітряний борт є застрахованим ще третьою стороною, страховою компанією, яка має певні вимоги до безпеки. І ось саме ці вимоги до безпеки Україна наразі не може повністю виконати. Бо проти нас триває агресія, і в небі також", - заявляв Новіков. 

Експерт казав, що заява про наміри відновити авіасполучення має позитивний момент. Бо так Україна показує Європі та світу, що ми контролюємо ситуацію.

"Інша справа, що про це скажуть військові, та як швидко вони зможуть дати гарантії безпеки у небі. Йдеться, як про засоби ППО, так і про прикордонні зони контролю неба. Тут потрібно розуміти, що Україна, згідно з міжнародними правилами, відповідає не тільки за свій повітряний простір, а й частково перекриває прикордонний. Тобто, коли летить іноземний літак або транзитом через територію України, він у будь-якому випадку потрапляє на наші радари. Навіть якщо він летить по прикордонню, то ми його бачимо і в деяких ситуаціях маємо супроводжувати. І у мене велике питання: як ми будемо супроводжувати літаки, які, умовно кажучи, знаходяться в повітряному просторі росії та Білорусії, але рухаються у бік нашого кордону, чи навіть і перетинають кордон. Таке, наприклад, траплялося раніше на заході країни, щоб облетіти грозову хмару, літак залітав на нашу територію. Це питання поки без відповіді. Наразі невідомо, як його врегулювати і, головне, як на це будуть реагувати у Повітряних силах",- пояснював Новіков.

Ще одне запитання, на яке поки немає відповіді - який саме аеропорт виберуть для роботи у разі відновлення авіасполучення. Йдеться про Бориспіль або Львів. 

"Звісно, що найбільш підготовленими у плані інфраструктури на заході країни – аеропорт "Львів", а в центрі – аеропорт "Бориспіль". Аеропорт в Одесі відпадає, через постійні обстріли та атаки шахедів. З одного боку Київ більш захищений системами ППО, але він знаходиться під постійним прицілом ворога. Це теж потрібно враховувати. Тому тут важливо – чи зважаться авіакомпанії та страховики на такі ризики, а власники бортів їх надавати для здійснення польотів в таких умовах", - вказував Новіков.

Усвідомлення походження агресії - ключ до розуміння війни. Дізнайтеся, як путін поширює свою агресію та її вплив на росію. Ця динаміка формує страх та безвольність у росіян, що призводить до вирощування покоління, що мовчки терпить та боїться сильніших. Деталі та глибші роздуми - у відео.

 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.