Укрпошта вчасно не доставила відправлення мешканця Київщини - той зажадав 25 тисяч гривень компенсації - що вирішив суд

Читать на русском

Клієнт Укрпошти через невчасне доставлення поштового відправлення пропустив строк звернення до суду

Читать на русском
Укрпошта
Мешканець Київської області вимагає від Укрпошти компенсацію у розмірі 25 тисяч гривень, оскільки через невчасне доставлення поштового відправлення було пропущено строк звернення до суду

Клієнт Укрпошти через невчасне доставлення поштового відправлення пропустив строк звернення до суду

Чоловік вирішив скористатися послугами Укрпошти та відправити поштове відправлення. Однак поштовий оператор не зробив цього вчасно. Він вимагає від компанії 25 тисяч гривень моральної шкоди, оскільки пропустив строк звернення до суду. Про це вказується у рішенні Вишгородський районний суд Київської області, опублікованому 8 червня 2021 року.

18 січня 2020 року з поштового відділення в місті Полтава на адресу Одеського окружного адміністративного суду направили поштове відправлення, в якому містилась позовна заява про оскарження дисциплінарного стягнення, вартість послуг склала майже 23 гривні. Згідно з даними вказаних на сайті Укрпошти «сервіс пошуку поштових відправлень за номером», дане поштове відправлення з 21 січня 2020 року знаходилося в поштовому відділенні в місті Одеса «в точці видачі/доставки». Його вручили лише 1 березня 2020 року. Чоловік декілька разів звертався на гарячу лінію контактного центру «Укрпошти» з питанням про причини невручення поштового відправлення, але чіткої відповіді не отримав.

Після спливу місячного строку після дати відправлення листа чоловік вважав його втраченим з вини поштового оператора, а тому 27 лютого 2020 року особисто подав до Одеського окружного адміністративного суду позовну заяву про оскарження дисциплінарного стягнення. 2 березня 2020 року ухвалою судді Одеського окружного адміністративного суду позовну заяву залишили без руху, оскільки він пропустив строк звернення до суду з позовом. 9 квітня 2020 року ухвалою судді Одеського окружного адміністративного суду в справі позовну заяву повернули, у зв'язку з необґрунтованістю причин пропуску строку звернення до суду.

Листом від 27 квітня 2020 року Одеської дирекції акціонерного товариства «Укрпошта» визнано, що поштове відправлення з 21.01.2020 року і до 28.02.2020 року перебувало у відділенні та вручене 2 березня 2020 року працівникові Одеського окружного адміністративного суду. Викладена обставина у листі не відповідає даним з сайту Укрпошти від 17 квітня 2020 року, де датою вручення вказано 1 березня 2020 року. Моральну шкоду завдану діями "Укрпошти" чоловік оцінив у 25 тисяч гривень.

"У зв'язку з наявним дисциплінарним стягненням у вигляді суворої догани від 19 грудня 2019 року під час розрахунку при звільненні позивача було позбавлено 20% розміру щомісячної грошової премії, що вплине на розрахунок розміру його пенсії, в результаті несвоєчасності надання послуг "Укрпоштою" він не зміг реалізувати своє законне право на судовий захист, позовну заяву йому повернули. В результаті цього йому завдано моральних страждань", - йдеться у матеріалах справи. 

Позиція Укрпошти

В Укрпошті заявили, що пропущений строк звернення до суду був не єдиною підставою залишення позову без руху відповідно до ухвали Одеського окружного адміністративного суду від 2 березня 2020 року. Разом з цим в ухвалі від 9 квітня 2020 року про повернення позовної заяви не зазначено, що чоловіком усунені інші недоліки позовної заяви, визначені ухвалою від 2 березня 2020 року, що є окремою підставою для повернення позову.

"Позивачем не оскаржена ухвала Одеського окружного адміністративного суду від 9 квітня 2020 року. При цьому, він безпідставно намагається покласти відповідальність за неприйняття судом його позову на поштового оператора. Ним не надано доказів завдання йому моральної шкоди. Клієнт взагалі не звертався до Укрпошти із заявою про розшук листів, що свідчить про відсутність факту заподіяння йому будь-якої шкоди", - зазначив прдставник Укрпошти.

Рішення суду 

Суд вирішив відмовити чоловіку в задоволенні позову. Він не звертався до Укрпошти зі скаргами щодо неналежного виконання своїх обов'язків.

"Позивач не надав суду жодного доказу спричинення йому моральної шкоди внаслідок не доставки адресату відправленої поштової посилки, не зазначено та не доведено наявність причинно-наслідкового зв'язку між діями відповідача та настанням будь-яких негативних наслідків внаслідок таких дій для нього, в тому числі у вигляді моральної шкоди. Також він не довів, які саме душевні страждання зазнав і в чому вони проявились", - наголосив суд. 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.