У Києві кожен бажаючий зможе побачити себе на на екранах ТРЦ Gulliver: коли і як це зробити

У Києві кожен бажаючий зможе побачити себе на на екранах ТРЦ Gulliver: коли і як це зробити

У суботу, 7 жовтня, на фасаді торгово-розважального центру Gulliver відбудеться запуск найбільшого AR-дзеркала в Україні, розробленого студією FFFACE.ME для бренду Maybelline New York. У кожного відвідувача буде можливість побачити себе через фільтр з доповненою реальністю в режимі реального часу на найбільшому екрані України. 

Рохповідає Інформатор.

Технічно поруч з ТРЦ буде облаштована інсталяція, за допомогою якої можна застосувати фільтр і побачити своє обличчя на екрані. Таким чином бренд анонсує запуск нової туші The Falsies Surreal, привертаючи увагу аудиторії до нового продукту як онлайн, так і офлайн. 

Цей кейс не тільки про масштаб, він демонструє, що тепер б’юті-бренди мають можливість пропонувати споживачам віртуально тестувати продукти за допомогою рекламних екранів будь-якого розміру та бачити результати в реальному часі. Кейс для Maybelline New York в Україні буде наймасштабнішим в історії індустрії. 

Завдяки проєкту кияни та гості столиці зможуть першими спробувати і відчути цей досвід 7 жовтня з 12:00 до 20:00 біля ТРЦ Gulliver. 

Всі новини про музеї, виставки та події в рубриці — Куди піти в Києві.

Більше новин в нашому Telegram-каналі. Якщо ви стали свідком надзвичайної ситуації чи аварії, виявили небезпечний предмет, бездиханне тіло, помітили вогонь чи підпал, повідомте про це 101, 102 та 103, а також напишіть у нашому Telegram-чаті. Приєднатися до нього можна ТУТ.

Варвара Грекова

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.