Довгоочікувані опади моментально підняли ціни на 50-100% залежно від служби таксі та локації, з якої їде клієнт
Хоч би якою була погода, мінуси в ній завжди знайдуться. Після болісної та довгої спеки кияни нарешті змогли дихати та навіть дочекалися сильних дощів. Але оскільки будь-яка негода у нас - це привід для транспортного колапсу і підвищення цін на таксі, злива, що сталася в Києві 22 липня, не стала винятком.
Інформатор вирішив перевірити, наскільки подорожчав проїзд на таксі, коли потрібно дістатися центру з різних районів міста. За базові сценарії поїздок ми взяли три:
У звичайний, тобто "сухий" час поїздка з цього житлового масиву до центру Києва обходиться в 160-180 грн, вранці ця ціна може підійматися внаслідок підвищеного попиту. 22 липня після 16 години доїхати від вулиці Ахматової у Дарницькому районі до вулиці Володимирської у різних службах таксі можна за таку суму:
стандарт – 240 грн, комфорт – 271 грн;
стандарт – 217 грн, комфорт – 293 грн;
стандарт – 293 грн, комфорт – 330 грн.
Звичайний тариф, щоб дістатися Оболонського проспекту до району залізничного вокзалу, не перевищує 180-200 грн. У дощ ми виявили такі варіанти тарифів у різних службах:
стандарт – 198 грн, комфорт – 222 грн;
стандарт – 170 грн, комфорт – 226 грн;
стандарт – 210 грн, комфорт – 246 грн.
У звичайні дні дістатися з передмістя до центру столиці коштує близько 250 грн, але негода суттєво підіймає тариф - іноді більш ніж удвічі. Ось за скільки різні служби пропонують покататися в дощ:
стандарт – 427 грн, комфорт – 490 грн;
стандарт – 471 грн, комфорт – 594 грн;
стандарт – 462 грн, комфорт – 524 грн.
Інформатор перевірив ціни у трьох найпопулярніших столичних службах таксі. Ситуація в інших плюс-мінус та сама, але тенденція однакова - будь-яка негода дозволяє компаніям підвищувати тарифи так, як їм заманеться. Додамо сюди "прискорювальні" способи підняття базового тарифу, коли пасажирам, що поспішають, доводиться своєю волею збільшувати гонорар - і виходить, що в дощ краще не їздити.
Нагадаємо, Інформатор опублікував сповідь машиніста київського метро, який розповів про те, що повістки отримала вже третина з усіх його колег, а вагони, які їздять підземкою, є мотлохом і ламаються прямо під час руху. Саме через проблеми з відсутністю бронювання КП "Київський метрополітен" і вирішив прибрати з маршрутів частину рухомого складу, каже машиніст.
Раніше ми писали про застосування нового графіку руху поїздів КП Київський метрополітен. Так, у години пікового навантаження поїзди курсуватимуть кожні 3-4 хвилини замість 2,3 хвилини; у міжпікові години поїзда курсуватимуть кожні 6 – 6,5 хвилин. Не останню роль у цьому відіграла мобілізація працівників підприємства, яке не має змоги забронювати своїх підопічних.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.