У Києві проведуть велике дослідження ефективності транспорту на 155 маршрутах

КП Київпастранс замовило проведення дослідницьких робіт з вивчення руху, пасажиропотоку та інших параметрів на півтора сотнях маршрутів автобусів, тролейбусів і трамваїв, також досліджуватимуть приміські й міжміські маршрути

Автобуси пасажири громадський транспорт Київ
Дослідження проведуть до кінця 2025 року, воно коштуватиме місту 1,97 млн грн

КП "Київпастранс" має наміри дослідити пасажиропотоки по усій столиці. З цією метою підприємство замовляє послугу із дослідження на 155 маршрутах автобусів, тролейбусів та трамваїв міського транспорту і ще на 10 міжміських та приміських маршрутах. А вивчати будуть ефективність перевезення пасажирів, графіки та інші параметри.

Тендер на проведення досліджень був оголошений КП "Київпастранс" 12 березня 2025 року. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій збіг 21 березня, і тепер КП перебуває на етапі "вивчення пропозицій". Він, напевно, триватиме недовго, бо обиратимуть лише з однієї пропозиції - від Комунальної служби перевезень КМДА.

Цікаво, що за очікуваної вартості послуги у 2,2 млн грн виконавець вирішив запропонувати суму, що майже на 300 тис грн менша. У підсумку, роботи коштуватимуть КП "Київпастранс" 1,97 млн грн. А усі роботи, згідно з оголошенням, мають бути виконані до 31 грудня 2025 року.

Згідно з документом про тендерну процедуру, КП "Київпастранс" потребує дослідження на 155 маршрутах наземного пасажирського транспорту у Києві. Дослідження проводитимуть в розрізі окремого графіку маршруту, по кожній його зупинці, в обох напрямках руху, як у години пік, так і в міжпіковий період - "відповідно до заявок КП "Київпастранс".

Крім того, дослідники мають моніторити роботу 10 приміських та міжміських автобусних маршрутів на території Києва. Вони мають аналізувати їх вплив на показники пасажиропотоку на маршрутній мережі КП "Київпастранс", та розробити пропозиції щодо їхнього впорядкування. У документі йдеться про "підготовку проєктів звернень до організаторів відповідних рівнів щодо врегулювання питань роботи приміських і міжміських маршрутів", ймовірно, комунальники планують зробити усе, щоб "чужий" транспорт не від'їдав пасажиропотік у Києві.

У Києві знайшли модель руху транспорту під час тривоги, а водіям обіцяють надто "красиві" зарплати

Нагадаємо, днями Інформатор написав про те, що у Києві нарешті визначилися з моделлю руху громадського транспорту під час повітряної тривоги. Рішення було прийняте у вівторок, 18 березня 2025 року на засіданні Ради оборони Києва. Автобуси, тролейбуси й трамваї їхатимуть по-новому вже з 21 березня. Інформатор дослідив плюси й мінуси такого рішення.

Також ми розповідали, що в умовах гострого дефіциту кадрів у транспортній інфраструктурі Києва в КП “Київпастранс” майбутнім водіям автобусів, тролейбусів та трамваїв обіцяють “красиву” зарплату. Аби стимулювати киян долучитися до роботи у громадському транспорті столиці, підприємство анонсує можливість заробляти після навчання від 39 до 54 тис грн на місяць. Втім, про те, скільки потрібно працювати для отримання таких грошей, не кажуть - а ще, на остаточну суму впливає безліч інших факторів.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube
Київ