У ПУМБ звернули увагу, що клієнт порушив строки звернення до банку для проведення службового розслідування
У чоловіка з картки ПУМБ списали 31 650 гривень. Через це утворилась заборгованість. Він запевняє, що не надавав згоди на здійснення транзакцій. Для повернення коштів та компенсацією, той звернувся до суду.
Як йдеться у рішенні Подільського районного суду Києва, чоловік є власником банківського рахунку в АТ "ПУМБ". Внаслідок безпідставних переказів коштів на суму 31 650 гривень за ним утворилась заборгованість: 30 500 гривень. Він не надавав своєї згоди на здійснення транзакцій по його рахунку.
Чоловік звернувся до банку, але за наслідками розгляду заяви власника картки, фінустанова прийняла рішення про стягнення з нього суми заборгованості, яка виникла внаслідок спірних переказів. Йому надали розстрочку на погашення строком 6 місяців. Сума безпідставно списаних ПУМБ коштів становить: 36 045 гривень.
"Спірні банківські операції були здійснені за згоди позивача, адже на його телефон, указаний у договорі комплексного банківського обслуговування фізичних осіб надходили коди для підтвердження його наміру вчинити указані перекази грошових коштів. Їх успішно ввели й транзакції були вчинені", - наголосили у банку.
У ПУМБ також звернули увагу, що клієнт порушив строки звернення до банку для проведення службового розслідування. Він звернувся із заявою через чотири місяці після спірної події.
З письмових пояснень чоловіка, наданих слідчому Печерського управління поліції ГУНП у Києві, вбачається, що на його телефон зателефонував невідомий чоловік, який представився працівником оператора Водафон і пояснив, що у зв'язку із плановими технічними роботами потрібно вимкнути і потім увімкнути телефон, що він і зробив.
Після цього в нього повністю зник мобільний зв'язок, але він не надав цьому увагу. До сервісного центру Водафон він звернувся через два дні, коли відбулись списання коштів.
Чоловіку відмовили у задоволенні позову. Він фактично повідомив третім особам інформацію, достатню для переказу коштів з картки, порушив умови договору, які містять заборону її розповсюдження.
"Позивач, бувши власником картки, вчинив усі дії, необхідні для здійснення транзакцій. Своєю чергою суд не встановив жодних порушень з боку АТ "ПУМБ" щодо проведення спірних транзакцій за рахунком клієнта", - наголосили у суді.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.