Пасажирам метро Києва відмовилися повертати заставну вартість пластикової безконтактних карток - що вирішив суд

Читать на русском

Позов щодо протиправних дій КП «Київський метрополітен» подала громадська організація

Читать на русском
Громадський транспорт
КП «Київський метрополітен» відмовляється повертати заставну вартість пластикової безконтактних карток пасажирам

Позов щодо протиправних дій КП «Київський метрополітен» подала громадська організація

Пасажири метро Києва зажадали повернення заставної вартості безконтактної картки для оплати проїзду. Однак КП "Київський метрополітен" відмовляє у цьому, а поліція не бачить наявності підстав для кримінального порушення. Аби розв'язати ситуацію одна з громадських організацій подала до суду. Про це вказується у рішенні Солом'янського районного суду Києва, опублікованому 30 травня 2022 року. 

Всеукраїнська громадська організація "Фінансова грамота України" звинувачує КП "Київський метрополітен" у відмові повернення заставної вартості безконтактної картки для оплати проїзду, зокрема, за дев'ять номерів. Голова організації звернувся до поліції, але там зазначили, що відсутні підстав, які б вказували на необхідність кримінального порушення.

"За відсутності чека КП "Київський Метрополітен" не має правових підстав для повернення заставної вартості безконтактної картки, оскільки неможливо встановити, яку саме суму заставної вартості необхідно повернути пасажиру", - йдеться у повідомленні. 

Вимоги активістів до суду

  • визнати дії КП "Київський метрополітен" щодо відмови у прийнятті безконтактних електронних карток від невизначеного кола пасажирів - споживачів послуг протиправними,
  • визнати дії КП "Київський метрополітен" щодо випуску без правил або інструкцій з обміну або повернення заставної вартості безконтактної електронної картки - нечесною підприємницькою практикою щодо осіб, на захист яких подається дана позовна заява, та невизначеного кола пасажирів - споживачів послуг.

Розгляд справи 

Суд з'ясував, що у період з травня 2020 року по листопад 2021 року загальна кількість заяв про повернення заставної вартості пластикової безконтактної картки від пасажирів складає 211 штук. Таким чином, твердження активістів, що "КП "Київський метрополітен" відмовляє у прийнятті безконтактних електронних карток від невизначеного кола пасажирів-споживачів послуг, є хибним.

Що вирішив суд? 

ВГО "Фінансова грамота України" відмовили у задоволенні позову. Представники організації не зверталися до КП "Київський метрополітен" з заявами щодо повернення заставної вартості безконтактних карток.

"Громадяни, в інтересах яких подано позов, не зверталися до підприємства із заявами про повернення заставної вартості безконтактних карток, а, отже, твердження, що КП "Київський метрополітен" відмовився повертати заставну вартість безконтактної картки для оплати проїзду, суперечать обставинам справи. Фактичні ж обставини справи не свідчать про те, що дії підприємства вчинені з порушенням вимог Закону України "Про захист прав споживачів" та містять ознаки нечесної підприємницької діяльності, що є підставою для відмови у задоволенні позову", - наголосили у суді. 

Чи може ядро шанувальників Навального радикалізуватися та змінити свої погляди на події в росії? У нашому відео ми звернулися до політичного експерта Ігоря Добжанського, щоб дізнатися відповідь на це запитання. Приєднуйтеся до перегляду, щоб розглянути цю актуальну тему разом з нами.

 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.