Стоянка, яка формально має 210 місць, фактично перетворилася на нелегальний прибутковий майданчик із майже 300 автівками та відібраним у пішоходів тротуаром
У Голосіївському районі Києва парковка на перетині вулиць Самійла Кішки та Юлії Здановської непомітно “підросла” на 100 додаткових місць і так само непомітно “з’їла” зелену зону. Там, де мали б бути дерева і лавки, тепер стоять автівки під номерами аж до 300. За підрахунками активістів, бюджет міста через це тихе “розширення” щомісяця недоотримує до 150 тис грн.
На ділянку на перетині вулиць Самійла Кішки та Юлії Здановської, що навпроти клубу Sport Life, звернув увагу голова Громадської ради при КМДА Геннадій Кривошея. Саме тут облаштовано велику парковку, частина якої розміщена безпосередньо на колишній зеленій зоні. Згідно з документами, які є у розпорядженні активістів, територія мала би вміщати 198 машин та додатково надавати 21 місце для людей з інвалідністю. У реальності тут близько 300 паркомісць, і жодних варіантів для водіїв з обмеженими фізичними можливостями.
Згідно з документом, оприлюдненим у Facebook, ідеться про договір від 18 березня 2021 року, що був укладений між КП “Київтранспарксервіс” та приватним підприємцем. У ньому фіксується надання в користування 189 звичайних місць та 21 місця для людей з інвалідністю.
“На фото чітко видно, як зелену зону перетворили на парковку, ще й номер написали 257, щоб підтвердити свої незаконні заробітки? При цьому визначені договором 21 місце для людей з інвалідністю активісти так і не побачили”, - зазначив Кривошея.
За словами місцевих мешканців, парковка на цій ділянці з’явилася ще 10 років тому и поступово захоплювала територію. Дехто згадує, що колись тут планували облаштувати великий сквер. Натомість нині вся зелена ділянка між будинками й дорогою зайнята автомобілями.
Крім того, люди скаржаться на відсутність бодай чогось схожого на тротуар для пішоходів. Мовляв, вже кілька років доводиться обходити машини та йти по грязюці вздовж дороги та відбійника, за який взимку згрібають сніг, в інші пори року - сміття. Але ж іншого шляху від метро ті, хто ходить, а не їздить, просто не мають.
Окреме обурення киян викликає й фінансовий аспект. Адже гроші, отримані за “зайві” автівки, йдуть куди завгодно, тільки не до міського бюджету. І, ймовірно, саме вони роблять “невидимими” й додаткові паркомісця, і відсутність тротуару, і зниклу зелену зону.
“Рахуємо, якщо середня місячна вартість одного місця 150 0грн, то 50 місць - це вже 75 тис грн/місяць.100 подібних парковок в столиці, це вже більше 7 млн./місяць, або майже 80 млн/рік”, - зауважує Геннадій Кривошея.
Він вказує на потребу прозорої звітності й бажання громадськості побачити звіт по кожній парковці, яка працює в Києві. Зараз активісти готують звернення щодо законності функціонування цього паркувального майданчика. У коментарях фігурує інформація, що аукціон для визначення оператора цієї парковки взагалі не проводили. Ситуація набула розголосу, тож, громада очікує реакції Київради та профільних органів.
Нагадаємо, днями Інформатор писав про те, що у Києві планують масштабне впорядкування паркувального простору. На розробку схем організації дорожнього руху на паркувальних майданчиках КП “Київтранспарксервіс” з міського бюджету було виділено солідну суму в 9,8 млн грн. За ці гроші комунальне підприємство сподівається навести лад на 150 локаціях.
А ще, ми писали, що у Печерському районі Києва інспектори з паркування здійснили чергову спробу боротьби з автівками, що “оселилился” на велодоріжці на вулиці Підвисоцького. Насправді, оселитися тут могли б самі інспектори, адже наведення ладу з паркуванням на цій локації, здається, потребує цілодобового нагляду. Адже рейди проводяться час від часу, а загалом-то велосмуга існує здебільшого на папері.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.