Влада столиці починає черговий великий ремонт шляхопроводу: хоч споруду і ввели в експлуатацію 1990 року, її відтоді жодного разу не ремонтували, і вона вже потребує капітального оновлення
У Києві із 3 липня та орієнтовно до серпня 2026 року частково обмежать рух транспорту шляхопроводом на перетині проспекту Миколи Бажана з Дніпровською набережною. Влада починає великий ремонт - хоч споруду і ввели в експлуатацію 1990 року, її відтоді жодного разу не ремонтували, і вона вже потребує капітального оновлення. Втім, рух транспорту все ж збережуть: ремонтуватимуть шляхопровід поступово.
Про початок великого будівництва біля ст.м. "Осокорки" у Києві повідомляє КМДА з посиланням на комунальну корпорацію "Київавтодор". Там зазначили, що обмеження руху пов’язані з початком капітального ремонту шляхопроводу біля станції метро "Осокорки".
У комунальному підприємстві нагадали, що цей шляхопровід був введений в експлуатацію у 1990 році, і з того моменту його жодного разу капітально не ремонтували. І зазначили, що для збереження руху транспорту шляхопроводом роботи триватимуть поетапно.
На першому етапі комунальники обмежать рух половиною шляхопроводу на Дніпровській набережній у напрямку Осокорків. Рух в обидва боки відбуватиметься протилежною стороною шляхопроводу. Це майже напевно призведе до створення великих заторів у цьому мікрорайоні - адже навіть за наявності шляхопроводу тут на перетині з просп. Миколи Бажана вранці збираються величезні корки. Також зауважимо, що саме на Осокорках та Позняках, де територія забудована багатоповерхівками, у Києві найбільша щільність населення.
У Київавтодорі звертають увагу, що на час проведення капітального ремонту рух автотранспорту шляхопроводом здійснюватиметься за тимчасовою схемою організації дорожнього руху, погодженою з Управлінням патрульної поліції Києва. Додатково для водіїв встановлять попереджувальні знаки з інформацією про об’їзд ділянки виконання ремонтних робіт.
Нагадаємо, про те, що у Києві ремонтуватимуть ще один шляхопровід, Інформатор писав ще у середині травня 2025-го. Ще тоді ми зазначали, що попри те, що його ввели в експлуатацію порівняно нещодавно, 1990 року, обстеження вже показало наявність суттєвих дефектів. Та й сам шляхопровід почав тріскатись, і навіть обсипатись на проїжджу частину.
Також ми розповідали про роботи з ремонту шляхопроводу на перетині вулиць Богатирської та Лугової на київській Оболоні.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.