За підсумками 2024 року Рада торгових центрів сформувала ТОП-20 найпопулярніших акаунтів українських ТРЦ, які мають найбільше прихильників у Facebook та Instagram
Українська рада торгових центрів проаналізувала SMM-активність українських ТРЦ у 2024 році. І зробила висновки, як змінилась кількість підписників у акаунт-лідерів у порівнянні з підсумками 2023 року. Серед київських торговельних центрів є ті, чия популярність залишається непохитною, а є й “чемпіони”, яких минулого року взагалі не було в рейтингу, а наразі вони займають досить високі позиції. Щодо загальної картини, до ТОП-20 найпопулярніших Facebook-акаунтів потрапили 11 київських ТРЦ, до двадцятки в Instagram - 8.
Про річні результати рейтингу повідомила Українська рада торгових центрів. Найбільшу кількість підписників у Facebook мають столичні ТРЦ:
Що змінилося за рік в загальній картині: столичний ТРЦ “Проспект”, який рік тому посідав лише 11-ту сходинку, піднявся на восьму. ТРЦ і БЦ Retroville навпаки змістився на один пункт нижче у рейтингу, а ось River Mall піднявся за рік на одну сходинку вверх. РайОн рік тому взагалі не потрапив у рейтинг, наразі займає у двадцятці 19 місце.
Щодо рейтингу в Instagram, до ТОП-20 увійшли:
Що змінилося за рік: ТРЦ Gulliver та Ocean Plaza впали на одну позицію в рейтингу. З 19-го місця на 16-те піднявся Blockbuster Mall, а ще двох ТРЦ наприкінці 2023 року взагалі не було в рейтингу, а тепер вони цілком достатньо “накопичили” підписників. Так на 19 місці опинився торговельно-розважальний комплекс “Проспект”, а столична Respublika Park взагалі потравила відразу на 11 сходинку.
Щодо лідерів за приростом, у Facebook це столичні Gulliver (+9,09 тисячі за рік) та "Проспект" (+8,93 тисячі за рік). В Instagram кількість нових підписників у деяких ТРЦ має вражаючий вигляд: наприклад, у ТРЦ Respublika Park їх понад 20 тисяч. Blockbuster Mall, River Mall, Lavina Mall, Gulliver та ЦУМ набрали від 5 до майже 7 тисяч нових прихільників у соцмережах.
Нагадаємо, днями Інформатор розповідав про те, що відвідуваність київських ТРЦ зросла через відключення світла у столиці. Мешканці столиці почали відвідувати торгівельні центри навіть більше, ніж до пандемії, не кажучи вже про повномасштабне вторгнення РФ. Своєю чергою, оголошення про повітряну тривогу справляють нищівний вплив на розважальну частину ТРЦ - так, кінотеатри та дитячі ігрові майданчики порожніють з повідомленнями про атаку, а після відбою їхні відвідувачі вже не повертаються.
Також ми писали, що у київському ТРЦ Retroville відкрився новий якірний орендар, магазин Епіцентр Express. Це перший магазин цього ритейлера у форматі окремого орендаря серед великих столичних мегамолів. А самі переговори з Епіцентром, кажуть, були надзвичайно швидкими.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.