Чоловік вказує, що закрив рахунки у ПриватБанку ще у 2015 році та не мав заборгованості
Чоловік закрив рахунки у ПриватБанку та не мав заборгованості. Військова частина надіслала йому виплату, але у зв'язку з тим, що у нього не було активних платіжних карт для зарахування коштів, їх перерахували на технологічний рахунок. Він вимагає фінустанову повернути кошти. Про це йдеться у рішенні Печерського районного суду Києва, опублікованого 10 квітня 2024 року.
04.05.2015 року чоловік подав до АТ КБ «ПриватБанк» заяву про закриття всіх рахунків відкритих на його ім'я. Цього ж дня, фінустанова надала довідку про відсутність заборгованості. Проте, 23.09.2019 року отримав листа від АТ КБ «ПриватБанк», з якого вбачається, що станом на 06.09.2019 року він є клієнтом банку та у нього наявні відкриті банківські рахунки. Разом з тим, після 28.12.2015 року банківськими рахунками АТ КБ «ПриватБанк» не користувався та рахунків не відкривав. Однак банк по теперішній час безпідставно володіє та розпоряджається належними йому коштами.
Чоловік з 01.08.1994 року проходив військову службу в Збройних силах України, що підтверджується копією наданого до матеріалів справи посвідчення офіцера. З 17.10.2017 року згідно з наказом командира військової частини від 17.10.2017 року він проходить військову службу на посаді старшого офіцера відділу комплектування офіцерами управління персоналу штабу військової частини, що підтверджується копією витягу із наказу.
19.04.2018 року ПриватБанк отримав від військової частини список осіб на виплату щорічної грошової допомоги, передбаченої Законом України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» та «Жертви нацистських переслідувань» від 11.04.2018 року, в якому були зазначені дані для перерахування таких виплат. 04.05.2018 року на підставі списку осіб наданого військовою частиною на формування виплати щорічної грошової допомоги за 2018 рік, розпорядником бюджетних коштів Департаментом соціального захисту населення Дніпропетровської обласної державної адміністрації на рахунок в АТ КБ «ПриватБанк», помилково перераховано належні йому кошти у сумі 1 265 гривень. Проте, у зв'язку з тим, що у нього не було активних платіжних карт для зарахування коштів, їх перерахували на технологічний рахунок.
23.09.2019 року позивач отримав листа від АТ КБ «ПриватБанк» від 06.09.2019 року, з якого вбачається, що станом на 06.09.2019 року чоловік є клієнтом банку та у нього наявні відкриті банківські рахунки. Разом з тим, він вказує, що після 28.12.2015 року банківськими рахунками АТ КБ «ПриватБанк», не користувався та рахунків не відкривав.
Суд вирішив задовольнити позов чоловіка частково. З акціонерного товариства комерційний банк «ПриватБанк» на його користь стягнуть неповернуті кошти у розмірі 1 265 гривень, інфляційні втрати - 101 гривню, пеню - 652 гривень, 3% річних - 53 гривень, у загальній сумі 2 074 гривень.
"Відповідач протиправно обмежив позивача в отриманні зазначених коштів, які належні йому за законом. Відповідно до наданих ним розрахунків, вбачається, що розмір інфляційних втрат за період користування належними позивачу коштами становить 101 гривні, пені - 652 гривень та 3% річних в розмірі 53 гривень. З огляду на викладене, суд приходить до висновку про задоволення позову, в частині стягнення неповернутих коштів, пені, інфляційних втрат та 3% річних", - наголосив суд.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.