Жінка зверталась до АТ КБ "ПриватБанк" з заявою, в якій просила провести службове розслідування та розблокувати її рахунки
Жінці заблокували рахунки у ПриватБанку. Вона вимагає фінустанову зняти обмеження, аби мати змогу розпоряджатися коштами. Аби розібратися у ситуації їй довелось звертатися до суду.
Про це йдеться у рішенні Печерського районного суду Києва. У грудні 2015 році банківські рахунки жінки заблокували через підозру на шахрайство. Вона надала знайомій номер своєї банківської картки, оскільки та займалась торгівлею взуття, однак не мала свого рахунку в банку.
Знайома попросила дати номер картки для того, щоб їй перерахували кошти за товар (взуття). Жінка не побачила в даній ситуації нічого поганого. Три людини перерахували 1 648 гривень та очікували отримання свого товару, однак їм нічого не відправили. Власниця картки добровільно з власних коштів повернула людям гроші. Однак її рахунки не розблокували.
Жінка зверталась до АТ КБ "ПриватБанк" з заявою, в якій просила провести службове розслідування з цього питання, розблокувати її рахунки та надавала свої пояснення щодо ситуації з платежами, які проходили по її картці. Однак жодної письмової відповіді фінустанова не надала.
Жінці відмовили у задоволенні позову. Вона дізналась про порушення своїх прав ще у 2016 році з моменту звернення до ПриватБанку щодо свого рахунку, а до суду пішла лише у 2022 році, тобто після спливу трьох років.
"Посилання на те, що позивачка зверталась повторно до ПриватБанку ще у 2021 році не є підставою для поновлення строку, оскільки вона знала про порушення своїх прав ще з 2015 року та не просить суд поновити строк на оскарження дій відповідача. Позов не підлягає задоволенню, у зв'язку з пропуском строків позовної давності", - наголосили у суді.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.