Найвідоміший ТРЦ Києва проводить чорну п'ятницю впродовж найближчого тижня, а оголошені знижки до 80% діятимуть аж до 1 грудня 2024 року
Київський ЦУМ проводить "чорну п'ятницю" впродовж найближчого тижня. Оголошені знижки до 80% діятимуть аж до 1 грудня 2024 року. При цьому серед спеціальних пропозицій обіцяють не лише речі зі старих колекцій та минулих сезонів: до 30% знижки встановлюють навіть на одяг та аксесуари з колекції осені 2024 року.
Про оголошення "чорної п'ятниці", тобто великого осіннього розпродажу, ЦУМ оголосив днями. Встановлений часовий проміжок - останній тиждень листопада, з 22 числа й аж до 1 грудня 2024 року. Найбільші знижки стосуються жіночого відділу маркетплейсу: так, на товари бренду Bimba Y Lola минулих сезонів встановили знижку до 50%.
Так, ботильйони від цього бренду коштують на 30-40% дешевше від заявлених цін: замість 15-18 тис. грн вони продаються за 11-13 тисяч. А чоботи з екошкіри від Stella McCartney коштують вже не 66,7 тис. грн, а 46,7 тисячі.
Також є цікаві пропозиції з нового сезону осінь - 2024. Жилет з вовни Ambush замість 28,5 тис. грн нині коштує 20 тис. грн. Стильний пуховик від Stand Studio продається замість 30,1 тисячі за 21,1 тис. грн. А простенька в'язана шапка з кашеміру від Oscar Jacobson замість 6,3 тис. грн коштуватиме 4,4 тисячі. Загалом у розділі "знижки на колекції осінь 2024" представлено 495 товарів.
Зазначимо, що так звана "чорна п'ятниця" - відомий в усьому світі маркетологічний термін, з якого починається традиційний різдвяний сезон розпродажів. У США її влаштовують у п'ятницю після Дня подяки, а звичай влаштовувати розпродаж у цей день встановився ще у ХІХ столітті. Цьогоріч чорна п'ятниця припадає на 29 листопада.
Нагадаємо, днями Інформатор повідомляв про те, що столичний ЦУМ оголосив про розпродаж фантастичних репродукцій скульптур, що є фрагментами картин видатної української художниці Марії Примаченко. Впродовж всієї осені вони прикрашали вітрини універмагу та незмінно привертали увагу всіх, хто проходив чи проїжджав повз. Тепер неймовірні скульптури з вітрин та поп-апів можна придбати для власної колекції.
Також ми писали, що ТРЦ ЦУМ запровадив сервіс із доставки та примірювання одягу "на дому". Відповідна рекламна кампанія ведеться у Facebook та інших соціальних мережах. Поки що послуга шопінгу із виїзною приміркою зробили безкоштовною, достатньо просто обрати одяг з того, що виставлений на сайті ЦУМ, додати до корзини та обрати функцію виїзної примірки.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.