Пасажири Києва: рішення про запуск тимчасових маршрутів у Голосіївському районі неефективне - дослідження

Читать на русском

Транспортні фахівці проаналізували заповненість міського транспорту пасажирами до та після закриття "синьої" лінії метро та дійшли невтішних висновків

Читать на русском
Транспортні проблеми Києва
Попри спроби компенсувати пасажиропотік за рахунок випуску транспорту на тимчасові маршрути схема працює небездоганно

Транспортні фахівці проаналізували заповненість міського транспорту пасажирами до та після закриття "синьої" лінії метро та дійшли невтішних висновків

Запуск додаткових маршрутів автобусів та тролейбуса між мікрорайоном Теремки та ст.м. "Либідська" у Голосіївському районі Києва був неефективним кроком з точки зору логістики. Завантаженість пасажирами на цих маршрутах складає лише 68% порівняно з іншими районами. В цілому ж закриття метро призвело до збільшення навантаження на громадський транспорт міста - але переважно у тих районах, де метро не закривалося, за рахунок зменшення випуску автобусів та тролейбусів на постійних маршрутах.

Дані про пасажиропоток запитали у КП "Київпастранс" та проаналізували у ГО "Пасажири Києва". Так, за даними організації ті маршрути, що було організовано на заміну метрополітену для підвозу пасажирів від Теремків до ст.м. "Либідська", працюють неефективно. Йдеться про тролейбуси №43К (між Кібернетичним центром та метро "Либідська"), автобуси №2М, що їздять за тим самим маршрутом, а також №60 між ст.м. "Деміївська" та "Либідською". Також мова про автобуси №38 і тролейбуси №12 та 43, що курсують за постійними маршрутами.

Так, за даними, що отримали "Пасажири Києва" від КП "Київпастранс", при випуску на маршрути 119 одиниць транспорту навантаження за добу на одиницю рухомого складу на проблемній ділянці метрополітену складає 815 пасажирів. Для постійних маршрутів ця цифра є вищою (1045 пасажирів), ніж для тимчасових (763 пасажири). Ця ж цифра на всіх інших маршрутах міста складає 1121 пасажир на добу на одиницю рухомого складу. До закриття станцій метро на синій гілці ця цифра складала лише 1044 пасажирів на одиницю складу.

"Тобто закриття метро призвело до загального збільшення навантаження на громадський транспорт міста, але переважно у районах, де метро не закривалося, за рахунок зменшення випуску на постійних маршрутах. Завантаженість в таких районах зросла на 6,2%", - доходять висновку "Пасажири Києва".

Тимчасові (нові) маршрути їздять недозаповненими в той час, як навантаження на звичайні маршрути в інших районах тільки зросло. Дані - ГО "Пасажири Києва"
Тимчасові (нові) маршрути їздять недозаповненими в той час, як навантаження на звичайні маршрути в інших районах тільки зросло. Дані - ГО "Пасажири Києва"

Також, за даними транспортних фахівців, зросло навантаження на постійно діючі маршрути з Теремків на 22,6%, але відносно всього міста завантаженість все одно залишається меншою на 6,7%, не дивлячись на проблеми з метро. А от завантаженість пасажирами на додаткових маршрутах складає лише 68% порівняно з іншими районами, що, на думку спеціалістів, говорить про значну неефективність у розподіленні рухомого складу на користь постраждалого Голосіївського району.

Як отримати компенсацію поїздок на тимчасових маршрутах - інструкція

Нагадаємо, у "Києві Цифровому" розповіли про рішення компенсувати пасажирам вартість квитків на тимчасових маршрутах через ремонт на "синій" лінії метро. Повернення поїздок відбуватиметься автоматично, проте аж наступної доби після здійснення розрахунку. Інформатор написав детальну інструкцію про те, як отримати компенсацію.

Також ми писали, що проблемну ділянку тунелю між ст.м. "Либідська" та "Деміївська" довжиною 27 метрів будуть замінювати у відкритий спосіб, причому конструкція буде вже монолітною, а не збірно-залізобетонною, як зараз. Наразі ж у тунелі звели "ліс" з риштувань, що будуть підтримувати склепіння під час робіт.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.