Паркувальна вакханалія на Вокзальній площі: водії блокують тролейбусну зупинку попри нову автостоянку

Відкриття нового паркінгу на 69 місць перед Центральним вокзалом не вирішило головної проблеми площі - щоранку тут звичний хаос через автівки, що масово зупиняються на смузі громадському транспорту

паркування вокзал зупинка громадський транспорт автівки
На найближчій до вокзалу смузі, яка мала б належити виключно автобусам і тролейбусам, повно приватних автівок

Ранковий безлад на Вокзальній площі в Києві не зник навіть після відкриття нового паркінгу. Більшість водіїв продовжує діяти за старими звичками, та й платити не хочеться навіть за коротку зупинку, яка передбачає тариф у 20 грн за перші 10 хвилин. Втім, вже очевидно, що ідея зменшити затримки руху комунального громадського транспорту біля вокзалу провалилася.

Попри запуск паркінгу на 69 місць і виділену зону Kiss&Ride, саме громадський транспорт сьогодні найбільше потерпає від хаосу на Вокзальній площі. У Facebook-спільноті “Пасажири Києва” опублікували відео, зняте о 6:30 ранку, де видно, що частина водіїв користується новою парковкою, а інші продовжують висаджувати пасажирів просто на зупинках. Найбільше порушень фіксують на тролейбусній смузі та місцях, відведених для ліцензованих таксі. 

Активісти наголошують, що патрульна поліція контролює лише заїзд на автобусну зупинку і не реагує на масові порушення поряд. Вони закликають змінити схему контролю й перенести патруль ближче до тролейбусної зупинки, де вирує основне порушення правил. Інакше одну з головних цілей реорганізації руху на площі, а саме - зменшення затримки руху громадського транспорту - можна вважати нездійсненою. 

Нагадаємо, восени 2024 року міська влада презентувала нову схему руху на Вокзальній площі. Її завданнями були: зменшити хаотичність руху, ліквідувати транзитний трафік, покращити умови для пішоходів і дати пріоритет громадському транспорту. За задумом, перша лінія перед вокзалом мала належати виключно автобусам і тролейбусам, друга - для громадського транспорту та легкових автомобілів з можливістю короткої зупинки, третя - для таксі та приватних авто. 

Таким чином, саме громадський транспорт мав отримати максимально зручний під’їзд до вокзалу. Проте на практиці все відбулося навпаки: перша лінія постійно зайнята легковиками, які висаджують пасажирів, тоді як спеціально облаштована Kiss&Ride залишається вільною. І, як продемонстрував досвід перших днів, новий паркінг поки не виправив ситуацію.

Окрему роль у хаосі відіграють і нелегальні таксисти. Для них Вокзальна площа - історичне і, мабуть, єдине, що залишилося, “робоче місце”, і вони намагаються стояти якомога ближче до центрального входу вокзалу. Саме “бомбили” найчастіше блокують смуги громадського транспорту, очікуючи клієнтів та провокуючи затори.

Щодо нового паркінгу з тарифом 80 грн за годину, він створив організовані умови лише для тих, хто готовий платити, але не здатен прибрати з площі головні “джерела” безладу. Без суворого контролю на тролейбусній зупинці з боку патрульних й боротьби з нелегальними таксистами хаос на Вокзальній, як видно щоранку, нікуди не зникне.

За літо кияни больше сплатили за порушення паркування, ніж за офіційні стоянки

Як повідомляв Інформатор, за три місяці літа у Києві було евакуйовано понад 20,5 тисяч автівок, що заважали руху  та порушували правила. До бюджету міста від штрафів надійшло 35,7 млн грн, ще 30,7 млн грн - від оплати легального паркування. Загалом зафіксовано понад 444 тисячі сесій паркувань. Поки, як свідчить статистика, надходження до бюджет від штрафів все ж таки біліьші, ніж від офіційного паркування.

Також ми розповідали, що Київ не дораховується пів мільйона гривень щомісяця, при цьому гроші “лежать” прямо під ногами, у середмісті столиці. Так вважають активісти, які виявили на мапі платних паркувань Києва "білу пляму" у самому центрі - на вул. Богдана Хмельницького.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Україна на часі Youtube
Інформатор у
телефоні 👉
Завантажити